نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 8 را در می سال 2018 به بازار معرفی کرده است. این گوشی از نخستین بالارده هایی است که در دنیای اندروید با طراحی مبتنی بر بریدگی نمایشگر به‌حساب می‌آید. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Xiaomi Mi 8 از اندازه 6.21 اینچی با رزولوشن 1080 * 2248 و تراکم پیکسلی 402 برخوردار می باشد. این نمایشگر دارای مالتی تاچ با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان Multi-Touch Input Method به همراه قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد. در بالای این ال سی دی بریدگی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه جای گرفته است.

شرکت شیائومی در گوشی می 8 خود از شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ در درب پشت و پنل جلو استفاده کرده است، بدنه ی این گوشی بسیار لغزنده می باشد و امکان سر خوردن از دست و آسیب دیدن زیاد است. روی قسمت پشتی این گوشی اسکنر اثر انگشت و دوربین دو گانه به همراه فلش LED جای گرفته اند. این گوشی از دو دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است، سنسور اصلی دوربین با پیکسل های 1.4 میکرونی به لنزی عریض مجهز شده اما سنسور ثانویه با پیکسل‌های یک میکرونی و لنز تله‌ فوتو 56 میلی‌متری برای زوم اعمال زوم دوبرابری بدون افت کیفیت درنظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3400 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی mi 8  با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 8

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 8 که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 8

به دلیل وجود قطعات فیکی که د ربازار زیاد شده اند تعمیرکاران نمی توانند به کسی اعتماد کنند و قطعات خود را خریداری کنند. ما به آن ها خرید از فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم. زیرا کلیهی قطعات موجود  در این مجموعه اورجیناال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 8 از این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 8 در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.