نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia XA2 Plus در جولای سال 2018 با ابعاد 157 x 75 x 9.6 میلی متر و وزن 205 گرم توسط کمپانی سونی معرفی شد. زبان طراحی این گوشی برگرفته از سه نوع شیشه, فلز و پلاستیک می‌باشد که پنل جلویی شیشه‌ای و قاب پشت آن از جنس پلاستیکی ساخته شده‌اند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ی 6 اینچی به طور تقریبی 78 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسلی و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. سونی برای محافظت از این قطعه از محافظ صفحه نمایش کورنینگ گوریلا گلس 5 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس مجهز به لنز 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد که قادر است تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان آورد. این دوربین می‌تواند در حالت‌های پانوراما و HDR تصاویر را ثبت نماید و به لطف کمک فلش ‌LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را می‌دهد. این دوربین ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو ضبط می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای لنز 8 مگاپیکسلی است که قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. باتری گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس دارای ظرفیت شارژدهی 3580 میلی آمپری است.

تعمیر گوشی سونی Xperia XA2 Plus

تعمیر گوشی سونی Xperia XA2 Plus یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل در این مرکز انجام می‌دهند. تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های هوشمند امری دشوار است به همین سبب به کاربران عزیز توصیه می‌کنیم جهت تعمیر گوشی سونی اکسپریا xa2 پلاس خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. برخی از تعمیرکاران به دلیل نابلد بودن و یا عدم تجربه کافی در این زمینه در حین بازنمودن گوشی به قطعات دیگر مانند ال سی دی آسیب وارد می‌کنند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات 118 تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای آماده‌ی ارائه خدمات به مشتریان هستند و تعویض قطعات گوشی سونی Xperia XA2 Plus را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌دهند. در صورت تمایل جهت تعمیر دستگاه خود می‌توانید به صورت حضوری مراجعه و یا در صورت اطلاع از هزینه تعمیر با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA2 Plus

مرکز تعمیرات موبایل 118 علامه بر تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های  هوشمند قطعات و ابزارآلات اورجینال و با کیفیتی را در اختیار تعمیرکاران جهت فروش قرار می‌دهد. تعمیرکارانی که به دنبال قطعات اصل هستند می‌توانند با مراجعه به این مرکز جهت خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس اقدام نمایند. خرید از این مرکز به دو صورت حضوری و غیرحضوری (سایت) انجام می‌پذیرد لذا افرادی که به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند با مراجعه به سایت به طور آنلاین خرید خود را انجام دهند تا در اسرع وقت پیگیری شده و توسط کارشناسان فروش برایتان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا XA2 پلاس لازم است با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.