نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

امروزه ساعت های هوشمند جای خود را در میان علایق کاربران باز کرده اند و بیشتر افراد استفاده از این گجت ها را نسبت به ساعت های معمولی ترجیح می دهند. این گجت ها پیشرفت های به خصوصی داشت اند اما اپل واچ را می توان بهترین نوع ساعت هوشمند دانست. قابلیت های ارائه شده در این دستگاه بسیار بالا بوده و همواره با رضایت کاربران رو به رو بوده است. بستن اپل واچ علاوه بر حس خوبی که دارد می تواند استایل را دگرگون کند و به اصطلاحی ما را مطابق روز نماید. اما به علت بسته شدن این گجت ها بر روی مچ دست، امکان آسیب همیشه وجود خواهد داشت. شاید بتوان گفت ضرب خوردگی مهم ترین عامل خرابی اپل واچ SE باشد. در اثر ضربه، علائمی مانند شکستگی نمایشگر ساعت هوشمند اپل Watch SE، تاخیر در عملکرد تاچ و … به وجود آید. در صورت بروز هرگونه این علائم، تنها چیزی که به ذهن ما می رسد. هزینه خسارت است. همه ما می دانیم کلیه محصولات اپل گران هستند و به همان نسبت قطعات آن ها نیز از قیمت بالایی برخوردار است. تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE در بدترین شرایط نیازمند تعویض قطعه خواهد بود. حال به نظر شما، از کجا بفهمیم قطعه بکار برده شده، یک قطعه اورجینال است. خب از دید کاربران این کاری بسیار سخت است. تنها راه اطمینان به اصلی بودن قطعه، مراکز تعمیر موبایل یا نمایندگی های مجاز می باشد. می دانیم که پیدا کردن چنین مراکزی امری دشوار است. اما شما به جای خوبی هدایت شده اید! مجموعه تعمیرات 118 سال ها در زمینه تعمیر دستگاه های دیجیتالی از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و … کار می کند. همچنین این مرکز عرضه کننده کلیه قطعات اورجینال از تمامی برندهای مختلف می باشد. اگر می خواهید با بهترین قیمت ساعت هوشمند اپل واچ SE را تعمیر کنید. به مرکز ما مراجعه نمایید. وجود تعمیرکاران مجرب در مجموعه باعث شده تا سرعت عمل تعمیر بسیار بالا رفته و دستگاه شما در کم ترین زمان برسی و عیب یابی شود. با خیالی راحت می توانید تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE خود را به ما بسپارید.

آسیب دیدگی های رایج اپل واچ Watch SE

ساعت های هوشمند به دلیل ظرافت و حساسیت، آسیب پذیری بالایی دارند و باید مراقبت ویژه ای از آن‌ها کرد. طراحی و آرگونومی منحصر به فرد این ساعت، آن را کاملاً متفاوت تر از سایر گجت های پوشیدنی کرده است. قابلیت هایی که می تواند در تمامی زمینه ها مانند ورزش، سلامت و … کاربران را مورد پوشش خود قرار دهند. اما امان از آسیب دیدگی ها، عواملی متعددی هستند که سلامت ساعت هوشمند را به خطر می اندازند. دو نوع آسیب در اپل واچ ها دیده می شود اولین آسیب دیدگی نرم افزاری است و دومی سخت افزاری. بیشترین آسیب دیدگی را می توان مربوط به ضربخوردگی نسبت داد که در قسمت سخت افزاری قرار می گیرد. معمولاً فشار ناشی از ضربه هر چیزی را می تواند مورد آسیب قرار دهد. ساعت هوشمند اپل واچ se نیز در برابر ضربه بسیار کم مقاومت و آسیب پذیر می باشد. در ادامه برخی از علائم خرابی اپل واچ SE را به شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

خرابی ال سی دی ساعت هوشمند اپل SE

تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE

شایع ترین آسیب دیدگی از نوع سخت افزاری ساعت های هوشمند، خرابی نمایشگر می باشد. ال سی دی بکار رفته در این گجت ها بسیار آسیب پذیر اند و باید حتما از آن ها مراقبت نمود. افتادن ساعت بر روی زمین، سهل انگاری در نگه داشتن این دستگاه، می تواند نمایشگر را دچار خرابی نماید. در صورت ضربه به احتمال 90 درصد ال سی دی شما شکسته خواهد شد. اما با خرابی نمایشگر خود چه کنیم؟ به کجا برای تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE خود مراجعه نماییم؟ در جواب باید بگوییم تعداد انگشت شماری از مراکز هستند که می توانند تعمیر ساعت هوشمند را به خوبی انجام دهند. تعمیرات اینگونه محصولات معمولاً احتیاج به قطعات نیز دارند. مسئله ای دیگر که ذهن ما را درگیر می کند، اطمینان داشتن به اصلی بودن قطعه می باشد. متاسفانه افراد سودجو قطعات تقلبی را به طور حرفه ای بجای قطعات اصلی جایگزین کرده و به دنبال منفعت خود هستند. اعتماد سخت بدست می آید. اما شما به جای خوبی آمده اید. مرکز تعمیرات 118 سال ها فعالیت در زمینه تعمیر موبایل، ساعت هوشمند و دستگاه های دیجیتالی دارد و خود عرضه کننده قطعات اصلی به سایر نمایندگی های خدماتی می باشد. رضایت مشتریان همواره با ما همراه بوده، پس نگرانی از بابت چیزی نداشته باشید. تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE در مجموعه در کم تر از دو روز قابل انجام می باشد.

خرابی باتری اپل واچ SE

تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE

باتری را می توان بعد از پردازنده، قلب دوم گجت های هوشمند دانست. این قطعه بسیار برای روند کاری و عملکرد دستگاه ضروری می باشد. خراب شدن آن می تواند به معنای از کار افتادگی ساعت شما باشد. در صورت مشاهده علائمی مانند: تورم بدنه پشتی، خاموش شدن های ناگهانی و … فوراً دستگاه خود را جهت تعمیر اپل واچ SE آماده نمایید. به راحتی این مشکل در مرکز تعمیرات 118 قابل حل بوده و تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE با بهترین متد روز دنیا به وسیله ابزارهای تخصصی صورت می گیرد. نگرانی جایی ندارد به این خاطر که تعویض باتری اپل واچ SE شما زیر نظر تکنسین مجرب و کارآزموده انجام خواهد شد. در ادامه درباره یک مشکل نرم افزاری ساعت هوشمند اپل واچ SE صحبت می کنیم. همراه ما باشید.

مشکل وصل نشدن اپل واچ به آیفون

این ایراد یکی از مشکلات عجیب و غریب نرم افزاری ساعت هوشمند اپل واچ Watch SE وصل نشدن آن به گوشی آیفون می باشد. در حالت عادی، این دو دستگاه برای وصل شدن بهم به راحتی مچ یا pair می شوند. حال اگر ساعت هوشمند شما نتواند مانند قبل به آیفون متصل شود. باید ایراد را جستجو نمود. یکی از دلایل وصل نشدن می تواند خاموشی بلوتوث باشد. قطعی بلوتوث در هر یک از دو دستگاه مانع اتصال خواهد شد. اگر بلوتوث شما وصل نمی شود، یک بار گوشی و ساعت را خاموش یا روشن کنید. ببنید ایراد حل شده است یا خیر، اگر مشکل بر طرف نشد آن را باید با یک متخصص مطرح کنید. تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE در مرکز ما با بهترین قیمت انجام خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

تعویض قطعات Apple Watch SE

تعویض قطعه ساعت هوشمند اپل Watch SE

کلیه قطعات برند اپل در این مجموعه بصورت کاملا اورجینال به فروش می رسد. تعمیرکاران ما در عمل تعویض قطعات ساعت هوشمند اپل SE از اجناس اصلی استفاده خواهند کرد. پس جای نگرانی وجود ندارد. متخصصین این مرکز دارای تجربه بسیار در زمینه تعمیر ساعت های هوشمند می باشند. بکار گیری از ابزارآلات مدرن و پیشرفته در مجموعه تعمیرات 118 این کمک را به تعمیرکاران ما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر نمایند. چناچه اپل واچ شما دچار خرابی شده است. می توانید تعمیر آن را به ما واگذار کنید. با تحویل ساعت خود از طریق پیک رایگان مرکز، دستگاه را می توانید به دست ما برسانید. پس از تحویل، ساعت هوشمند شما برسی و عیب یابی می شود و هزینه تعمیر و تعویض قطعه به شما اعلام می گردد. با تایید موافقت، تعمیرکاران مجموعه به طور کاملا تخصصی به وسیله ابزار های مخصوص اقدام به تعمیر ساعت هوشمند اپل Watch SE می کنند. بعد از اتمام پروسه تعمیر، دستگاه شما همراه گواهی نامه معتبر به شما تحویل داده خواهد شد. همچنین به شما مهلت تست هم داده می شود تا اگر با مشکلی رو به رو شدید دستگاه را برای ما ارسال نمایید تا خرابی را بدون دریافت هزینه، مجدد تعمیر کنیم.

خرید قطعات اپل واچ SE

برای خرید قطعات این محصول می‌توانید از طریق مراجعه حضوری، غیر حضوری یا تلفنی اقدام به این کار نمایید. اما بهترین راه برای شما خرید از طریق سایت مجموعه است. قطعات مورد نظر خود را می توانید در وب سایت ما جستجو نمایید. با ثبت سفارش، همکاران ما در اولین فرصت اقدام به ارسال مرسوله شما خواهند نمود. به دلیل نوسانات بازار، ممکن است قیمت برخی اجناس ثابت نباشد. به همین خاطر، قیمت بعضی از قطعات بر روی سایت درج نشده است. در صورت مشاهده این موارد، کافیست با کارشناسان واحد فروش مرکز تماس بگیرید تا از آخرین قیمت قطعات ساعت هوشمند اپل واچ SE مطلع شوید.