نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 Duo در آپریل 2018 با وزن 174 گرم و ابعاد153.5 * 77.2 * 8.2میلیمتر با امکان استفاده از دو سیم کارت وارد بازار شد. این گوشی با فریم و درب پشت پلاستیکی دارای نمایشگری به ابعاد 5.5 اینچ می باشد. این نمایشگر از نوع Super AMOLED است که رزولوشن آن برابر با 720 * 1280 پیکسل م یباشد و 70.4 درصد از پنل جلویی را در بر گرفته است. نسبت نمایش تصویر در این گوشی 16 به 9 می باشد و در هر اینچ 267 پیکسل وجود دارد. در پنل جلویی علاوه بر ال سی دی دوربین سلفی و دکمه هوم نیز به چشم می خورد. برای سیستم عامل این گوشی اندروید 8.0 درنظر گرفته شده است اما می توانید آن را تا اندروید 9.0 ارتقاء دهید.

پردازنده گرافیکی Mali-G71 در این گوشی به شما کمک می کند تا در انجام بازی ها یا کارهای گرافیکی مشکلی نداشته باشید. همچنین تراشه Exynos 7885 به همراه سی پی یو Octa-core در پردازش اطلاعات و انجام دستورات شما بدون مشکل عمل خواهند کرد. دوربین اصلی این گوشی دوگانه می باشد که هر کدام از ان ها دارای سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 می باشند. در دوربین سلفی نیز از دوربین 8 مگاپیکسلی با همین دیافراگم استفاده شده است. شرکت سامسونگ برای این گوشیباتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی امپر در نظر گرفته است که برای یک روز کافی با کارکرد متوسط کافی می باشد. این گوشی با ظرفیت 32 گیگا بایت و امکان استفاده از کارت حافظه SD در بازار موجود می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی7 دو

تعمیر گوشی بسیار حساس بوده و نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد که این مهارت تا حد بالایی به تعمیرکار بستگی دارد و تا حدی نیز به دقت و کیفیت ابزارآلات مربوط می شود. پس علاوه بر مهارت تعمیرکار دسترسی آن به ابزارآلاتی استاندارد بسیار مهم می باشد. تعویض قطعات گوشی ساموسنگ J7 Duo در مرکز تعمیرات 118 توسط افرادی مجرب که بهترین ابزارها را برای آن ها فراهم کرده ایم انجام می شود. تمامی ابزارهای موجود در این مرکز از استانداردهای جهانی پیروی می کنند و به همین دلیل تعمیر گوشی با دقت بالایی انجام می شود.همچنین تعمیرکاران ما از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J7 Duoبرای تعمیر گوشی استفاده می کنند که به این سبب کیفیت اولیه گوشی مجددا بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J7 Duo

بسیاری از تعمیرکاران برای تعمیر گوشی سامسونگ گلکسیJ7 Duo از قطعات اورجینال استفاده می کنند ولی خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار شده است. دلیل این امر وجود قطعات فیک می باشد که متاسفانه شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند و بسیاری از مراکز این قطعات را به عنوان قطعات اصلی به فروش می رسانند. برای جلوگیری از این امر باید از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J7 Duo را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز قطعات اورجینال با ضمانت و فاکتور معتبر سربرگدار به فروش می رسد به همین دلیل می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. در این مرکز قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد که این امر دلیل پایین بودن قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 Duo می باشد.