نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

هیچ گجت هوشمندی ضد آسیب و خرابی نیست. کیفیت یک گوشی هر چقدر هم که بالا باشد باز هم امکان خرابی آن وجود دارد. این خرابی ربطی به برند یا سال ساخت گوشی ندارد و همواره گجت‌های هوشمند در اثر یک اشتباه کوچک نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. با این تفاسیر آسیب دیدگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی M12 نباید شما را زیاد نگران کند. بالاخره مشکلی است که به وجود آمده است و شما باید هر چه زودتر از این مشکل رهایی یابید. مجموعه ما در کنار شماست تا انواع آسیب دیدگی‌های گوشی سامسونگ Samsung Galaxy M12 را برای‌تان برطرف کند. آسیب دیدگی‌های گوشی گلکسی Galaxy M12 متنوع است. ممکن است تاچ و ال سی دی گوشی‌تان آسیب دیده باشد. شاید هم باتری گوشی‌تان ضعیف شده و همانند گذشته کار نمی‌کند. فرقی نمی‌کند که مشکل شما از چه ناحیه و توجه چه قطعه ای است. مشکل شما هر چه که باشد قابل برطرف شدن و عیب یابی است. نگران نباشید و هم اکنون با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها مطرح کنید. تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیرات گوشی Samsung Galaxy M12 است.

repair-samsung-galaxy-m12

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M12

در این بخش شما را با رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی M12 آشنا خواهیم کرد. اگر شما نیز با یکی از این مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنید بدون معطلی با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. لیست آسیب دیدگی‌های رایج گوشی سامسونگ گلکسی M12 به قرار زیر است:

  1. آسیب دیدگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی M12
  2. خرابی باتری گوشی Samsung Galaxy M12
  3. تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M12 آبخورده
  4. خرابی هارد گوشی گلکسی M12 و تعمیر آن
  5. مشکلات شارژ گوشی سامسونگ گلکسی M12 و راه‌های برطرف کردن آن
  6. و …

در ادامه به توضیح کامل برخی از این موارد می‌پردازیم.

مشکلاتی که برای تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی M12 به وجود می‌آید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند با آن روبرو می‌شوند خرابی تاچ و ال سی دی گوشی است. تاچ و ال سی دی گوشی Samsung Galaxy M12 نیز از خرابی در امان نیست. تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی M12 تحت سه عامل اصلی خراب شده و نیاز بع تعویض پیدا می‌کند:

  1. آبخوردگی
  2. سقوط از ارتفاع
  3. ضربه‌های شدید

اگر تاچ و ال سی دی گوشی‌تان تحت یکی از این شرایط آسیب دیده است اصلا نگران نباشید. تعویض تاچ و ال سی دی گوشی M12 مشکل شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد. تنها کافی است که گوشی خود را برای ما ارسال کنید. پس از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی m12 تمامی مشکلات شما برطرف خواهد شد و می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی از آن استفاده کنید. برخی از علائم اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Samsung Galaxy M12 به قرار زیر است:

  1. وجود نقاط سیاه بر روی صفحه نمایش
  2. کارنکردن تاچ صفحه نمایش
  3. وجود هاله یا خطوط رنگی بر روی صفحه نمایشگر گوشی
  4. سوسو زدن صفحه نمایشگر
  5. شکسته شدن صفحه نمایش

repair-samsung-galaxy-m12

خرابی باتری گوشی Samsung Galaxy M12

خرابی باتری جزو آن دسته از مشکلاتی است که ممکن است بدون دخالت و تاثیرگذاری مستقیم کاربر به وجود بیاید. شاید از این گفته کمی تعجب کنید. ولی باید بدانید که باتری گوشی یک قطعه مکانیکی است و یک طول عمر مفید و مشخصی دارد. طول عمر مفید برای باتری گوشی Samsung Galaxy M12 در حدود دو سال است. بنابراین از مدت زمان اسفاده شما از باتری بیش از دو سال می‌گذرد باید به تعویض باتری گوشی Galaxy M12 اقدام کنید. در واقع بهترین راهکار شما برای برون رفت از این مشکل تعویض باتری گوشی سامسونگ M12 است. تعویض گلس ال سی دی سامسونگ Galaxy M12 در مجموعه ما در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت انجام می‌شود. تنها کافی‌ست گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید. در ادامه شما را با رایج ترین علائم خرابی باتری گوشی سامسونگ گلکسی M12 آشنا می‌کنیم.

  1. زود تمام شدن شارژ گوشی نسبت به گذشته
  2. متورم شدن باتری یا به اصطلاح باد کردن آن
  3. خاموش شدن‌های ناگهانی گوشی M12
  4. روشن ماندن گوشی تنها در زمان اتصال به شارژ

ابخوردگی گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy M12

آب دشمن اصلی تمامی گجت‌های هوشمند است. حتی گوشی‌هایی که تحت عنوان ضد آب از آنها یاد می‌شود نیز در خطر آبخوردگی قرار دارند. آب از راه‌های مختلفی می‌تواند به درون گوشی‌تان نفوذ پیدا کند. گوشی سامسونگ گلکسی M12 آبخورده با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد. همانطور که می‌دانید گجت‌های هوشمند از مدارها و اتصالات الکترونیکی بسیار زیادی تشکیل شده اند. تمامی این موارد در هنگام آبخوردگی دچار آسیب و خرابی می‌شوند. برخی از مهم ترین آسیب‌هایی که آبخوردگی به گوشی‌تان وارد می‌کند سوختن هارد گوشی M12 و سوختن صفحه نمایش آن است. البته قطعا شما می‌توانید میزان شدت خرابی و آسیب دیدگی گوشی M12 آبخورده را کاهش دهید. به شرطی که پس آبخوردگی سریعا به تعویض آن اقدام کنید. برخی از کارهایی که شما باید پس از آبخوردگی گوشی Samsung Galaxy M12 انجام دهید به قرار زیر است:

  1. به هیچ عنوان پس از آبخوردگی گوشی را بیش از حد تکان ندهید: یکی از مواردی که شدیدا به شما توصیه می‌شود از انجام دادن آن پرهیز کنید همین تکان دادن گوشی آبخورده است. با تکان دادن گوشی در واقع باعث می‌شوید که آب به سایر نقاط گوشی منتقل شود. انتقال آب در گوشی تنها باعث افزایش خسارات شما خواهد شد.
  2. خشک کردن گوشی با یک دستمال نرم: حتما پس از آبخوردگی گوشی آنرا با یک دستمال نرم خشک کنید. با اینکار تا حد زیادی رطوبت ناشی از آبخوردگی گوشی سامسونگ گلکسی M12 را کم می‌کنید.
  3. پس از انجام تمام این موارد لازم است که گوشی خود را به مرکز ارسال کنید. ما آماده ایم تا به تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M12 آبخورده بپردازیم. قطعا هر چه زودتر گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت.

repair-samsung-galaxy-m12

قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M12

آیا به دنبال قطعات گوشی Samsung Galaxy M12 می‌گردید؟ آیا از وجود اجناس تقلبی و بی کیفیت موجود در بازار قطعات گوشی‌های هوشمند خسته شده اید؟ مجموعه تعمیرات 118 با مشاهده چنین وضعیتی تصمیم گرفت تا اقدام به فروش قطعات اصل و اورجینال گوشی سامسونگ گلکسی M12 کند. شما عزیزان بدون هیچ‌گونه نگرانی و استرسی می‌توانید اقدام به خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy M21  کنید. این قول را نیز به شما می‌دهیم که تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی Galaxy M12 تماما با استفاده از همین قطعات اصل و اورجینال انجام خواهد شد. راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  1. حضور در مجموعه
  2. استفاده از پیک رایگانی که برای عزیزان تهرانی در نظر گرفته ایم
  3. امکان استفاده از پست یا تیپاکس برای تمامی مشتریان

چنان‌چه در این خصوص سوالی ذهن شما را درگیر کرده است می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی M12

اکنون وقت خرید باتری گوشی سامسونگ گلکسی M12 است. شما عزیزان از سه طریق می‌توانید به ثبت سفارش خود بپردازید. سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه سه راه پیش روی شما برای ثبت سفارش است. از هر راهی که برای‌تان راحت تر است به ثبت سفارش خود بپردازید. قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M12 در سایت درج شده و شما عزیزان می‌توانید پس از مشاهده به ثبت سفارش خود بپردازید.