نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه آوریل سال 2015 هواوی یکی از محصولات جدید خود را در سری پی 8 با عنوان گوشی هواوی P8 Max رونمایی کرد. این گوشی نسبت به گوشی‌های این سری با ابعاد 182.7 x 93 x 6.8 و وزن 225 گرم از سایر مدل‌های این سری وزن بیشتری دارد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 8 مکس نیز در این سری با اندازه‌ی 6.8 اینچ نمایشگر بزرگتری را بخه خود اختصاص داده است این نمایشگر در حدود 74 درصد از پنل جلویی را در برگرفته است. نمایشگر این دستگاه از نوع LTPS IPS LCD ساخته شده است که تصاویر با رنگ زنده‌تری و وضوح بالایی نمایش  داده می‌شوند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با وضوح 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هواوی جهت محافظت از این نمایشگر از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 بهره برده است. حافظه‌ی داخلی پیش فرض برای این دستگاه با ظرفیت 64 گیگابایت و 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 8 مکس مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی رنگی با گشودگی دیافراگم f/2.0 شده است. این دوربین از قابلیت فلش دوگانه LED، ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR نیز پشتیبانی می‌کند. کاربران به وسیه‌ی این دوربین می‌تو.انند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فرین بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه نسبت به سایر مدل‌های این سری ضعیف‌تر عمل کرده است و با سنسور 5 مگاپیکسلی تصاویر را ثبت می‌کند. باتری این دستگاه بزرگ با ظرفیت شارژدهی 4360 میلی آمپر ساعت بسیار قدرتمند عمل کرده و قادر است تا مدت زمان طولانی کاربران را همراهی نماید.

تعمیر گوشی هواوی P8 Max

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش مراکز تعمیرات موبایل لازم است کاربران جهت تعمیر دستگاه هوشمند خود مانند تعمیر گوشی هواوی پی 8 مکس خود با دقت بیشنری مراکز تعمیرا موبایل را انتخاب نمایند. در برخی مواقع تعمیرکاران نابلد و غیرحرفه‌ای ممکن است در حین باز نمودن دستگاه کاربران به سایر قطعات گوشی آسیب وارد نمایند و یا از قطعات نامرغوب و بی کیفیت استفاده کنند. ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی پی 8 مکس پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز تعمیرکاران باتجربه و حرفه‌ای آماده‌ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز هستند لذا می‌توانید جهت این امر به این مرکز مراجعه کرده و یا در صورت عدم دسترسی دستگاه خود را از طریق پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی P8 Max

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P8 Max  را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی P8 Max  موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.