نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

برند شیائومی را می‌توان یکی از تازه کاران بازار تولید گجت‌های هوشمند بر شمرد. برند شیائومی علی رغم تازه کار بود خود توانسته است سهم خوبی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. کیفیت بسیار بالا محصولات این برند در کنار قیمت مناسب از جمله دلایل فروش بسیار بالای این برند در سرتاسر جهان بوده است. گوشی شیائومی Redmi 9i نیز جزو همین دسته است. Redmi 9i یکی از جدیدترین تولیدات این برند چینی است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. اما این کیفیت ممکن است روزی خدشه دار شود. ممکن است شما با یک غفلت و بی توجهی باعث آسیب به قطعات این گوشی چینی شوید. آسیب هایی نظیر ابخوردگی گوشی یا ضربه و فشار می‌توانند مشکلات مختلفی را برای شما به وجود بیاورند. هرچه زودتر برای تعمیر گوشی Xiaomi Redmi 9i اقدام کنید جواب بهتری خواهید گرفت. اقدام زودتر برای تعمیر گوشی ردمی 9i به معنای کاهش هزینه‌های نهایی شماست. بنابراین اگر گوشی شما آسیب دیده است آنرا به مجموعه تعمیرات 118 ارسال کنید. اهمیتی ندارد که کدام قطعه گوشی شما آسیب دیده است. برای ما مهم تعمیر و برطرف کردن مشکل است. بنابراین اصلا نگران خرابی قطعات مختلف گوشی Redmi 9i نباشید.

repair-xiaomi-redmi-9i

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Redmi 9i

در این قسمت می‌خواهیم از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای گوشی ردمی 9i به وجود بیاید صحبت کنیم. همانطور که در بالاتر اشاره کردیم این گوشی تحت شرایط مختلفی آسیب می‌بیند. مثلا آبخوردگی می‌تواند باعث سوختن تاچ و ال سی دی و هارد گوشی شود. مشکلات از این دست زیاد‌اند ولی مهم برطرف شدن آنهاست. در ادامه شما را با آسیب دیدگی‌های رایج Redmi 9i آشنا ‌می‌کنیم. تعمیر تمام قطعات این گوشی در مجموعه ما انجام می‌شود. بنابراین هیچ نگرانی به دل خود راه ندهید و به ما اعتماد کنید. در صورت روبرو شدن با هریک از مشکلات زیر با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

خرابی ال سی دی Redmi 9i
مشکلات ناشی از باتری و خرابی آن
تعمیر گوشی Xioami Redmi 9i آبخورده
مشکل خاموش شدن گوشی ردمی 9i
مشکلات آنتن که ممکن است برای شما به وجود بیاید
مشکل در شارژ این گوشی
تعمیر هارد شیائومی Redmi 9i
مشکلات صدا در Redmi 9i
در ادامه به بررسی تک تک این موارد می‌پردازیم.

خرابی ال سی دی Redmi 9i

یکی از مشکلاتی که اکثرا کاربران گوشی‌های هوشمند با آن روبرو هستند مشکلات مربوط به تاچ و ال سی است. تاچ و ال سی دی جزو قطعات بسیار حساس گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. همین حساس بودن نیازمند مراقبت و توجه خاصی به این قطعه است. تاچ و ال سی دی تحت شراط مختلفی آسیب می‌بیند. می‌خواهیم شما را با اصلی ترین دلایل خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Redmi 9i آشنا کنیم. سعی کنید این موارد را تا حد ممکن رعایت کنید.
آبخوردگی: آبخوردگی می‌تواند تاچ و ال سی دی گوشی شما را به طور کلی بسوزاند. هیچ وقت گوشی خود را در معرض تماس با آب قرار ندهید. بیشترین آسیبی که به تاچ و ال سی دی وارد می‌شود مربوط به ابخوردگی است.
ضربه و فشار: دومین عامل اصلی و تاثیر گذار در خرابی هارد ضربه و فشار است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید شدت ضربات وارد شده را کم کنید استفاده از گارد و یا کاور است. گارد و کاور از شدت ضربات وارد شده به گوشی می‌کاهد و بدین ترتیب نقش مثبتی را در کاهش آسیب به تاچ و ال سی دی ایفا می‌کند.

اینکه تاچ و ال سی دی گوشی شما تحت چه شرایطی آسیب دیده است زیاد مهم نیست. چیزی که مهم است تعمیر تاچ و ال سی دی آسیب دیده است. ما آماده‌ایم تا این مشکل را برای شما مرتفع سازیم.

مشکلات ناشی از باتری ردمی 9i و خرابی آن

خراب شدن باتری مشکلی است که بسیاری از افراد با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند. ما به شما می‌گوییم که این مشکل کاملا طبیعی و قابل برطرف شدن است. بهتر است بدانید که باتری یک قطعه مصرفی است و طول عمر مشخص و ثابتی دارد. طول عمر مفید باتری ‌گوشی‌های هوشمند در حدود دو سال است. باتری که بیش از دو سال از مدت استفاده آن ‌می‌گذرد طبیعتا نمی‌تواند عملکرد همیشگی خود را ارائه دهد. عملکرد باتری به مرور طی این دو سال کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر بیش از دو سال است که از باتری گوشی استفاده می‌کنید کاملا طبیعی است که با این مشکل روبرو شوید. اما جای نگرانی نیست. تعویض باتری گوشی Xiaomi Redmi 9i در مجموعه تعمیرات 118 قابل انجام است. آماده‌ایم تا مشکل شما را با بهترین کیفیت برطرف کنیم. تعویض باتری Redmi 9i را به ما بسپارید.

تعمیر گوشی Xioami Redmi 9i آبخورده

آب دشمن اصلی هر گوشی هوشمندی به حساب می‌آید. در گوشی‌های هوشمند مدارهای الکترونیکی بسیار زیادی بکار رفته است. احتمال دارد این مدارها در هنگام تماس با آب بسوزند و یا در کارکردشان اختلال ایجاد شود. آبخوردگی مشکلات بسیار زیادی را برای شما به وجود می‌آورد. دو مورد از مهم ترین این آسیب‌ها سوختگی تاچ و ال سی دی و هارد است. در صورتی‌که گوشی شما در آب افناده است به هیچ وجه آنرا به شارژ نزنید. در ابتدا سعی کنید گوشی خود را با یک دستمال نرم رطوبت آنرا بگیرید. بعد از انجام اینکار گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید. تعمیر گوشی Redmi 9i آبخورده در مجموعه ما قابل انجام است. از اینکه گوشیتان در اب افتاده است نترسید و تعمیر آنرا به ما واگذار نمایید.

مشکل عدم شارژ گوشی ردمی 9i

شارژ نشدن گوشی یکی از مشکلات دیگری است که اکثر کاربران گوشی‌های هوشمند با آن روبرو می‌شوند. ممکن است مشکل شما با تعویض پریز برق برطرف شود. اگر مشکل شما برطرف نشد به بررسی آداپتور شارژر بپردازید. در صورتی‌که کماکان مشکل شما پابرجا بود به تعویض و بررسی کابل شارژ گوشی بپردازید. احتمال دارد که مشکل شما با انجام این سه راهکار برطرف شود. اگر مشکل پابرجا بود احتمال دارد که مشکل شما نرم افزاری باشد. به بخش تنظیمات گوشی خود بروید. به قسمت درباره تلفن بروید و از آنجا به بررسی آپدیت گوشی بپردازید. احتمال دارد گوشی شما به یک آپدیت نیاز داشته باشد که احتمالا شما را آنرا انجام نداده‌اید. انجام این راهکارها می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. در صورتی‌که مشکل عدم شارژ گوشی باز هم پابرجا بود آنرا برای ما ارسال نمایید. به احتمال زیاد یکی از قطعات سخت افزاری گوشی‌تان نظیر سوکت شارژ یا آی سی شارژ آسیب دیده است و باید تعویض شود. تعویض سوکت و آی سی شارژ گوشی Redmi 9i را به مجموعه تعمیرات 118 بسپارید.

repair-xiaomi-redmi-9i

تعمیر هارد شیائومی Redmi 9i

بسیاری از افراد بر این باورند که اگر هارد گوشی آسیب بیند گوشی دیگر قابل استفاده نیست و باید به خرید یک گجت هوشمند جدید روی آورد. اما واقعیت چیز دیگری است. وقتی که گفته می‌شود هارد گوشی Redmi 9i سوخته است منظور این است که این قطعه از نظر الکترونیکی مشکل پیدا کرده است. بنابراین امکان تعمیر هارد گوشی شیائومی ردمی 9i وجود دارد. شما نباید هیچگونه نگرانی به دل خود راه دهید. تعمیر هارد گوشی Xiaomi Redmi 9i در مجموعه ما قابل انجام است. تمامی اطلاعات درون گوشی شما در هارد ذخیره می‌شود. ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات درون گوشی بر عهده هارد است. بنابراین باید تاکنون با اهمیت این قطعه آشنا شده باشید. اگر اطلاعات درون گوشی برای شما مهم است باید گوشی خود را به یک مجموعه مطمئن و معتبر ارسال نمایید. در مجموعه تعمیرات 118 امکان تعویض و تعمیر هارد گوشی ردمی 9i وجود دارد. شدت آسیب وارد شده به هارد مشخص می‌کند که تعمیر یا تعویض هارد در دستور کار قرار گیرد. بنابراین اگر اطلاعات خود را دوست دارید حتما با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

مشکلات صدا در Redmi 9i

اسپکر در گوشی‌های هوشمند مسئول پخش صدا است. صدایی که هنگام پخش موزیک یا فیلم از گوشی در می‌آید مربوط به اسپیکر گوشی است. بنابراین زمانی‌که گوشی شما توانایی پخش صدا را نداشته باشد باید به تعویض اسپیکر گوشی ردمی 9i روی آورید. البته در گوشی‌های هوشمند یک اسپیکر دیگر نیز وجود دارد و آن اسپیکر مکالمه یا کپسول اسپیکر است. اسپیکر مکالمه همانطور که از نام آن پیداست مربوط به مکالمات تلفنی است. اگر در زمان مکالمه با دوست خود به مشکل برخورد کرده‌اید احتمالا به تعویض اسپیکر مکالمه ردمی 9i نیاز دارید. تمامی این مشکلات در مجموعه ما برطرف می‌شود. نگران نباشید و حل مشکل خود را به ما بسپارید.

قطعات گوشی Xiaomi Redmi 9i

مجموعه ما با مشاهده و رصد بازار قطعات گوشی‌های هوشمند متوجه ایراد بسیار بزرگی شد. کیفیت قطعات گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بسیار پایین و در بعصی از موارد غیراصل و تقلبی است. در نتیجه ما بر خود واجب دیدیم تا قطعات اصل و اورجینال گوشی ردمی 9i را به دست شما مشتریان عزیز برسانیم. کلیه قطعات مربوط به گوشی Redmi 9i در مجموعه ما موجود است. این قطعات کاملا اصل و اورجینال است. تمامی قطعات موجود در مجموعه دارای گارانتی و ضمانت نامه می‌باشد. بنابراین از کیفیت این قطعات خیالتان کاملا راحت باشد. مراحل تعمیر گوشی شما بدین گونه است. در ابتدا گوشی خود را به مجموعه ارسال می‌کنید. بعد از آن تعمیرکاران مجموعه ما به عیب یابی دقیق گوشی شما می‌‎پردازند و مشکل‌تان را تشخیص می‌دهند. سپس هزینه تعمیر را به شما اعلام می‌کنند و شما می‌توانید انتخاب کنید اینکار انجام شود یا خیر؟ راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:
حضور در مجموعه
استفاده از پیک رایگان مرکز برای پایتخت نشینان
استفاده از پیک و یا تیپاکس برای مشتریان عزیز شهرستانی

اگر سوالی در این رابطه دارید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها سوالات خود را بپرسید.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 9i

امکان خرید انواع قطعات گوشی ردمی 9i در مجموعه ما فراهم است. شما عزیزان به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید نسبت به تهیه این قطعات اقدام کنید. ثبت سفارش از طریق سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه فراهم است. شما می‌توانید با استفاده از یکی از این سه راه سفارش خود را ثبت کنید. قیمت تمامی قطعات گوشی ردمی 9i در مجموعه در سایت آورده شده است. با مشاهده آنها می‌توانید با اطلاعات کامل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. اگر به مشکلی در این زمینه برخورد کردید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.