نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto Z  دراوت 2016 عرضه بازار شد. گوشی های ماژولاری با صفحه نمایش های روشن هم در همین سال وارد بازار شدند و کار را برای بقیه ی گوشی ها هموار کردند و ثابت کردند که حرف های زیادی برای گفتن دارند. گوشی ماژولار فناوری  است که به‌تازگی راه خود ا پیدا کرده است. این نوع گوشی‌ها  امکان اتصال به لوازم جانبی مانند شاسی‌ های دوربین، باتری ‌های پرظرفیت، یا اسپیکرهایی که قدرت صدایی آن‌ها را چند برابر می‌کند. قطعات موتورولا Moto Z  را به راحتی می توانید به صورت اورجینال از فروشگاه تعمیرات 118 سفارش دهید.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا  Z

گوشی موتو Z  داری یک صفحه نمایش 5.5 اینچی ست که باعث قوتش شده است . داری کیفیت QHD  و تراکم پیکسلی آن برابر 535 پیکسل در اینچ است. این صفحه نمایش زاویه دید بسیار خوبی دارد، عکس ها و ویدئو ها را به راحتی و بدون مشکل می توان دید. یکی از بهترین صفحه ‌نمایش‌ ها را  در این گوشی موبایل می‌بینیم . توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل در صفحه نمایش مانند سوختگی و شکستگی باید تاچ و ال سی دی Moto Z را تعویض کنید و برای این کار شما باید تلفن همراه خود را به یک تعمیرکار خبره برای تعمیر گوشی موتورولا موتو Z بسپارید.

در این گوشی از یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپری استفاده شده است و برای دستگاهی با این ضخامت باتری بسیار خوبی و پاسخگوی نیاز کاربر طراحی شده است. در تست های انجام شده روی باتری موتورولا موتو Z  عملکرد بسیار خوبی نشان داده است ولی ممکن است بعد ازگذشت زمان دچار مشکل شود و شارژ نگه ندارد که در این صورت نیاز به تعویض باتری گوشی موتو Z در یک جای مطمئن است چون اگر تعمیرکار نا بلد باشد باعث آسیب رساندن به دیگر قطعات موبایل موتورولا می شود. ما در این مرکز سعی داشته ایم همواره بهترین ها را به شما ارائه دهیم و به همین دلیل از قطعات اورجینال موتورولا و ابزار آلات تعمیر موبایل استاندرد استفاد می کنیم تا اطمینان شما را جلب کنیم .

در فروشگاه تعمیرات 118 قطعات مورد نیاز همه ی برند ها موجود هستند در صورت بروز در هر قسمت از موتورولا Z  گوشی موبایل خود را به ما بسپارید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید . در صورت نبودن قطعه مورد نظر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان  بعد از بررسی محصول مورد نیاز در صورت موجودی در انبار با شما تماس می گیرند. همچنین برای کلیه ی تعمیرات موتورولا Z و تعویض قطعات موتورولا  فاکتور سربرگ دار به همراه مهر معتبر ارائه می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه ی دستگاه های مخابراتی بوده، همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در خصوص تعمیر تلفن همراه می باشد.