نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی می 9 اس ای در فوریه سال 2019 به بازار معرفی شده و توانسته در بازار جایگاه ویژه ای را کسب کند. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Xiaomi Mi 9 SE از نوع Super AMOLED بوده که در مقایسه با صفحه نمایش IPS LCD از غلظت رنگ بالاتر و عمق رنگ سیاه تر برخوردار می باشد. صفحه نمایش با قطر 5.97 اینچی ساخته شده و با رزولوشن 1080 * 2340 پیکسلی خود از تراکم پیکسلی 432 ppi بهره برده است. محافظ ال سی دی از جنس Corning Gorilla Glass 5 بود و همچنین از ویژگی HDR پشتیبانی می نماید. مساحت ال سی دی برابر 87.5 سانتی متر مربع بوده که چیزی در حدود 84.1 درصد سطح جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای ال سی دی این گوشی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره ای جای گرفته است و با استفاده از آن می توانید  مکالمه ی ویدئویی داشته باشید.

انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3070 میلی آمپر تامین می کند. با استفاده از فست شارژ 18 واتی باتری گوشی شیائومی Mi 9 SE در مدت زمان کوتای شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. باتری های لیتیوم پلیمری نسبت به شارژ بیش از حد حساس هستند و در صورتی که بیش از حد به شارژر متصل باشند موجب منفجر شدن آن می شود. بدنه ای گوشی از ترکیبی از فلز و شیشه ساخته شده است. در سمت پشتی این گوشی دوربین سه گانه را مشاهده می کنیم که در گوشه ی سمت چپ درب پشت دیده می شوند. این دوربین دارای سنسور های 48، 8 و 13 مگاپیکسلی است که شما را در عکس برداری حرفه ای همرای می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 SE

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 9 SE از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 9 SE که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 9 اس ای

خرید از فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. مرکز تعمیرات 118 دارنده ی نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را از این مجموعه انجام دهید. کلیه ی قطعاتی که در این مجموعه به فروش می رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال و از بهترین قطعات موجود در بازار هستند. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 9 SE را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 9 SE در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.