نمایش 1–8 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S8 با لبه های بسیار باریک و تغییراتی زیادی نسبت به نسل پیشین خود در سال 2017 وارد بازار شده است. این گوشی به نسبت 18.5 به 9 ساخته شده است و به دلیل باریکتر شدن آن در دست بسیار راحت می باشد. نمایشگر این گوشی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1400* 2960 پیکسل ساخته شده است. سامسونگ در این گوشی از ترکیب شیشه و فلز استفاده کرده و بر روی درب پشت و ال سی دی از گوریلاگلس5 که ضد خش و ضد رطوبت است، استفاد کرده است. تراشه اصلی این گوشی Exynos 8895 بوده و پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای است. این گوشی را با سیستم عامل اندروید 7.0  نوقا روانه بازار کرده است که قدرت بالایی داشته و روان می باشد.

این گوشی با ابعاد 148.9 x 68.1 x 8.0 میلیمتر و وزن 150 گرم از جمله گوشی های بسیار خوش دست است. حسگر اثر انگشت آن در کنار دوربین اصلی قرار دارد و بسیار حساس می باشد. دوربین اصلی با دیافراگم f/2.2 و کیفیت 12 پیکسل و دروبین سلفی با همین دیافراگم و کیفیت 8 مگاپیکسل ارائه شده است. برای باتری نیز از جنس لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر استفاده شده است که برای مکالمه تا 20 ساعت کافی می باشد. اما از نکات جالب این گوشی نرم افزار بیکسبی است که دارای دکمه اختصاصی می باشد. به کمک این نرمز افزار می توانید به استفاده از صوت، لمس، نوشتار و… به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس8

 قطعات گوشی سامسونگ S8 به هر دلیلی ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. همه قطعات گوشی بر یکدیگر تاثیر دارند و با آسیب به هر یک از آن ها باید سریعا قطعات گوشی را تعویض نمایید. تعویض قطعات گوشی را بهتر است با استفاده از قطعات اورجینال انجام دهید، زیرا قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفتی اولیه گوشی بازگردانده می شود. در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از بهترین ابزار و قطعات اورجینال تعمیر گوشی گلکسی S8 انجام می شود. در این مرکز بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران مجرب خود فراهم کرده ایم تا گوشی شما با دقت و سرعت بالایی تعمیر شود. عزیزانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند می تواند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کنند. گوشی پس از دریافت بررسی شده و پس از تایید شما تعمیر می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S8

اگر تمایل به خرید قطعات گوشی گلکسی S8 دارید حتما به مرکزی معتبر و با سابقه مراجعه نمایید. از آنجایی که شباهت قطعات فیک به قطعات اورجینال بسیار بوده و به صورت عادی امکان تشخیص و تمیز کردن از یکدیگر نمی باشد پس بهتر است از مرکزی معتبر این امر را انجام دهید ولی انتخاب مرکزی معتبر بسیار دشوار است. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب به صورت مستقیم قطعات اورجینال را وارد بازار کرده و به فروش می رساند. می توانید از این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید قطعات گوشیSamsung S8  را انجام دهید. در فروشگاه این مرکز قیمت قطعات به دلیل فروش مستقیم بسیار پایین می‌باشد. پیش از خرید هر قطعه با تماس تلفنی می توانید با مرکز تمام گرفته و علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی Galaxy S8 از مشاوره رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.