نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در سال 2019 ماه فوریه هواوی یکی از منحصر به فردترین محصولات خود را با نام گوشی هواوی Mate X معرفی کرد. این دستگاه با ساختاری از پلاستیک و فلز طراحی شده است که پنل جلویی با پلاستیک و فریم و پنل پشت گوشی از آلومینیوم ساخته شده است. وزن این دستگاه نزدیک به 300 گرم است و حاکی از آن است که ال سی دی گوشی هواوی میت ایکس از اندازه‌ای بزرگ بهره برده است. نمایشگر این دستگاه تاشونده است و این برای افرادی که به تماشای ویدئو علاقه دارند بسیار مناسب است و با باز نمودن نمایشگر 4 اینچی می‌توانند آن را به یک تبلت 8 اینچی تبدیل نمایند. این نمایشگر از نوع OLED منحنی است که تصاویر را با کیفیت 2200 در 2480 پیکسل و تراکم پیکسلی 414 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این دستگاه ظرفیت 512 گیگابایت با 8 گیگابایت رم دارد.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت ایکس به کمک شرکت لایکا از سه لنز بهره برده است. لنزهای این دوربین سه گانه توسط شرکت معتبر و معروف لایکا ساخته و تولید شده است. این دوربین از سنسور 40 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل و سنسور 16 مگاپیکسل تشکیل شده است که به وسیله‌ی این دوربین تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. باتری گوشی هواوی میت ایکس غیرقابل تعویض بوده و از ظرفیت 4500 میلی آمپر بهره می‌یرد. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده به همین سبب در مدت زمان نیم ساعت 85 درصد از ظرفیت باتری این دستگاه شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Mate X

تعمیر گوشی هواوی میت ایکس خود را به تعمیرکاران حرفه‌ای مرکز تعمیرات موبایل 118 بسپارید. در این مرکز تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند از جمله تعویض قطعات گوشی هواوی میت ایکس در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب صورت می‌پذیرد. روند تعمیر در این مرکز بدین صورت است که عیب یابی دستگاه به صورت رایگان انجام می‌گیرد و تعویض و تعمیر گوشی برآورد هزینه شده و متقابلا به مشتریان عزیز اعلام می‌گردد و چنانچه کاربران رضایت داشته باشد اقدام به تعمیر دستگاه انجام می‌گیرد. چنانچه برخی از کاربران به دلیل مسافت طولانی به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را با پست ارسال کرده و از طریق تماس تلفنی تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایند. کارشناسان این مرکز در تلاشند تا با پاسخگویی به سوالات شما عزیزان بهترین خدمات را ارائه دهند.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate X

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی هواوی Mate X را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Mate X می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Mate X مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.