نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت اپل در ساخت آیپد Pro 12.9 2021 خود سعی کرده است که تا حد امکان از قطعات سخت افزاری با کیفیت و قابلیت‌های مناسب نرم افزاری استفاده نماید. با این حال، این آیپد هم مانند بقیه تبلت‌ها و گوشی‌های ساخته شده آسیب پذیر بوده و در صورت استفاده نادرست یا عدم مراقبت، ممکن است دچار ایراد و خرابی شود. به همین دلیل، باید در حد توان نکات ایمنی لازم در هنگام استفاده از این تبلت را رعایت کنید؛ به خصوص این که تبلت شما دارای سایزی بزرگ بوده و نیاز به مراقبت بیش‌تری برای جلوگیری از اسیب دیدن دارد. ضربه دیدن، افتادن از دست کاربر، آب دیدگی و نفوذ بدافزارها به تبلت، از رایج‌ترین دلایلی هستند که موجب خرابی آن می‌شوند. در صورتی که آیپد شما در اثر هر کدام از این موارد دچار آسیب و خرابی شود، باید هر چه زودتر جهت تعمیر آن اقدام نمایید. برای این کار باید به افراد یا موسسه‌هایی مراجعه کنید که هم تجربه و مهارت بالایی در این حوزه داشته و هم تجهیزات لازم برای تعمیرات را دارا باشند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از لوازم و ابزارآلات مناسب برای تعمیر انواع تبلت و گوشی‌های موبایل، کار تعمیر یا تعویض قطعات iPad Pro 12.9 2021 شما را با کیفتی عالی انجام می‌دهیم. پس در صورتی که آیپد شما در هر کدام از حوزه‌هایی نرم افزاری یا سخت افزاری دچار آسیب شده است، هر چه سریع‌تر ان را برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های متداول آیپد Pro 12.9 2021

اگر بخواهیم به طور کلی آسیب‌های رایج تبلت شما را بررسی کنیم، می‌توانیم آن‌ها را در دو دسته ایرادات نرم افزاری و آسیب‌های سخت افزاری قرار دهیم. مشکلات نرم افزاری در بیش‌تر موارد در اثر استفاده نادرست از آیپد و فشار آوردن به آن یا نفود برخی بدافزارها به تبلت ایجاد می‌شوند. این مشکلات شامل ایجاد اختلالات در تبلت و برنامه‌های آن، ویروسی شدن آیپد و مشکلات سیستم عاملی می‌شوند. در این موارد، باید به افراد یا مجوعه‌هایی که از دانش کافی در این حوزه برخوردار باشند، مراجعه کنید. این گونه آسیب‌ها اکثرا با پرداخت هزینه‌ای کم و در زمانی کوتاه قابل رفع شدن هستند. اما مشکلات سخت افزاری نسبت به این دسته کمی دشوارتر بوده و برای برطرف کردن آن‌ها هم نیاز به هزینه و زمان بیش‌تری است. برای رفع این مشکلات عمدتا نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد که همین موضوع هزینه را بیش‌تر کرده و البته تخصص بالایی را هم برای تعمیرات می‌طلبد. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین آسیب دیدگی‌ها سخت افزاری iPad Pro 12.9 2021 شما و راه‌های برطرف کردن این مشکلات را بیان خواهیم کرد.

خرابی تاچ و ال سی دی آیپد پرو 12.9

تعویض ال سی دی آیپد iPad Pro 12.9 2021

در این تبلت از صفحه نمایش Liquid Retina XDR mini-LED LCD استفاده شده است که قابلیت پشتیبانی از تصویر با فرمت HDR10 را دارد. هم چنین این تاچ و ال سی دی دارای وضوح نصویر 2048 در 2732 بوده و تصاویر را با کیفیتی مناسب به شما نشان می‌دهد. سایز این تبلت 12.9 اینچ بوده و مساحت سطح آن برابر با 515.3 سانتی متر مربع است. برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی آیپد Pro 12.9 2021شما از گلس شیشه‌ای مقاوم بر روی آن استفاده شده است. لایه oleophobic coating این تبلت هم از باقی ماندن اثر انگشت و چربی بر روی صفحه ان پس از هر بار استفاده جلوگیری می‌کند. با وجود این قابلیت‌ها، باز هم امکان آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی آن وجود دارد. در صورتی که تاچ و ال سی دی تبلت شما آسیب ببیند، علامت‌هایی در صفحه بروز خواهند کرد که با مشاهده آن‌ها، متوجه این موضوع خواهید شد. مهم‌ترین این علائم عبارتند از :

  • ایجاد خطوط یا نقاط رنگی در صفحه
  • از کار افتادن قسمت هایی از لمس
  • سوسو زدن تصویر
  • خاموش شدن ناگهانی صفحه نمایش و روشن نشدن ان

در صورت مواجهه با این علائم، می‌توانید متوجه آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی شده و جهت تعویض آن اقدام نمایید.

ضعیف شدن باتری آیپد Pro 12.9 2021

مشکل ضعیف شدن و خرابی باتری هم یکی دیگر از آسیب دیدگی‌های رایج آیپد شما است. البته این موضوع خیلی هم دور از انتظار نیست؛ چرا که باتری هم مانند سایر قطعات تبلت شما یک قطعه مصرفی است و دارای یک عمر مفید مشخص است. بعد از این زمان، رفته رفته باتری ضعیف می‌شود تا این که به طور کامل کارایی خود را از دست دهد. اما گاهی اوقات برخی اقدامات شما مانند کار کردن با آیپد در هنگام شارژ و استفاده از شارژرهای تقلبی هم می‌تواند بر کاهش عمر باتری تاثیر گذار باشد. به هر حال اگر باتری iPad Pro 12.9 2021 شما دچار ایراد شده و دیگر نتواند به خوبی انرژی مورد نیاز تبلت‌تان را فراهم کند، باید به فکر تعویض آن باشید. با توجه به این موضع که این باتری کاملا پلمپ بوده و امکان جا به جایی یا جدا شدن ان وجود ندارد، شما خود قادر به خارج کردن ان نیستید. پس برای تعویض باتری باید به مراکزی مراجعه کنید که هم امکانات لازم برای این کار را داشته و هم از باتری اورجینال و مناسب جهت تعویض استفاده نماید. چرا که باتری‌های تقلبی علاوه بر این که به سرعت خراب می‌شوند، می‌توانند به سیستم آیپد شما هم آسیب برسانند.

خرابی سوکت شارژ آیپد پرو 2021

خرابی سوکت شارژ apple ipad pro 12.9 2021

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در بسیاری از موارد قصد شارژ کردن گوشی یا تبلت خود را داشته باشید، اما شارژ به خوبی انجام نمی‌گیرد؛ یا این که تنها باید باید شارژر را با یک قلق خاص وارد کنید تا شارژ انجام شود. در این موارد سوکت شارژ گوشی یا تبلت شما دچار آسیب شده است. با توجه به این که سوکت شارژ قطعه‌ای بسیار ظریف است، باید در هنگام وارد کردن شارژر به آن دقت لازم را داشته باشید. استفاده از شارژر گوشی‌های دیگر، فشار دادن اریب یا برعکس شارژر به درون آن و استفاده از شارژرهای تقلبی از مهم‌ترین دلایل خرابی سوکت شارژ هستند. انجام چند مرتبه این اقدامات می‌تواند باعث آسیب دیدن سوکت شارژ شما شود. البته در برخی موارد امکان دارد حتی بار اول هم که این کار را انجام می‌دهید، سوکت شارژر تبلت‌تان آسیب ببیند. زمانی که سوکت شارژ iPad Pro 12.9 2021 شما آسیب می‌بیند، شارژ شدن آن مکررا قطع و وصل می‌شود؛ فقط باید شارژر را با یک قلق خاص وارد کنید تا شارژ انجام شود و در برخی مواقع هم اصلا شارژر انجام نمی‌شود. با مشاهده این علائم باید هر چه زودتر به فکر تعویض سوکت شارژ تبلت‌تان باشید تا این مشکل آیپدتان برطرف شود.

تعویض قطعات iPad Pro 12.9 2021

اگر آیپد شما آسیب دیده و تصمیم به تعمیر و یا تعویض برخی قطعات آن گرفته‌اید، این کار را با خاطری آسوده به ما بسپارید. ما در مرکز تعیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص هم در زمینه نرم افزار و هم در حوزه قطعات سخت افزاری، کار تعمیر و تعویض قطعات آیپدتان را با کیفتی عالی انجام می‌دهیم. پس اگر آیپد Pro 12.9 2021 شما در هر کدام از این حوزه‌های دچار ایراد شده است، وقت را از دست ندهید و هر چه زودتر آن را به دست ما برسانید.

خرید قطعات iPad Pro 12.9 2021

در صورتی که قصد خرید هر کدام از قطعات تبلت‌تان را دارید، باید به اصل و باکیفیت بودن آن‌ها توجه کنید. چرا که در بیش‌تر موارد، افراد سودجو و فرصت طلب قطعات تقلبی و فیک را به جای قطعات اصل به فروش می‌رسانند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با سابقه‌ای که در زمینه عرضه انواع قطعات تبلت و گوشی‌های موبایل داریم، کار ارائه قطعات آیپد iPad Pro 12.9 2021 شما را هم به صورت کاملا اورجینال انجام می‌دهیم. پس می‌توانید با خیالی راحت نسبت به خریداری و استفاده از آن‌ها اقدام نمایید. ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم که بتوانید از سراسر کشور، قطعات مورد نیاز خود را از طریق سایت یا تلفن ما، سفارش دهید.