نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Mate 30 Pro یکی دیگر از محصولات سری میت 30 است که در ماه سپتامبر سال 2019 توسط هواوی معرفی شد. این دستگاه دارای ابعاد 158.1 x 73.1 x 8.8 و با وزن 198 گرم طراحی و تولید شده است. بدنه‌ی این دستگاه همانند نسل قبلی خود از شیشه و فلز بهره برده است کخ ظاهر جذاب و چشم نوازی را برای کاربران به وجود می‌آورد اما بدنه‌های شیشه‌ای مستعد جذب لک و چربی هستند لذا در صورت حساسیت بهتر است همیشه همراه خود یک دستمال جهت تمیز نمودن بدنه‌ی گوشی خود داشته باشید. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 30 پرو با اندازه‌ی 6.53 اینچ تقریبا حدود 93 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است بنابراین پنل جلویی از حاشیه‌ی بسیار کمی برخوردار است و می‌توان این دستگاه را نمایشگری تمام صفحه نامید. تصاویر در این نمایشگر از کیفیت 1176 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. هواوی این دستگاه را در دو نسخه‌ی 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم عرضه کرده است که افزایش این حافظه نیز با استفاده از کارت حافظه امکان پذیر می‌باشد.

هواوی برای دوربین پشت این دستگاه سه سنسور 40، 8 و 40 مگاپیکسل با ساخت شرکت لایکا در نظر گرفته است. تصاویر ثبت شده توسط دوربین پشت گوشی هواوی میت 30 پرو از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و به لطف فلش دوگانه LED امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک نیز برای کاربران فراهم می‌باشد. این دوربین قابلیت ضبط ویدئو در سه کیفیت 2160، 1080 و 720 پیکسل را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز به یک لنز 32 مگاپیکسلی است که تصاویر عالی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی هواوی میت 30 پرو نیز دارای میزان ظرفیت شارژدهی 4500 میلی آمپری است که می‌توان از آن به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کرد.

تعمیر گوشی هواوی Mate 30 Pro

یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند می‌باشد. در این مجموعه تمامی قطعات معیوب با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال و اصل تعویض می‌شوند لذا کاربران می‌توانند با اطمینان کامل و با خیالی آسوده به این مرکز مراجعه نمایند. تعمیر گوشی هواوی میت 30 پرو نیز در این مجموعه توسط تعمیرکاران خبره و حرفه‌ای صورت می‌گیرد چنانچه کاربران تمایل به تعمیر دستگاه خود دارند می‌توانند به این مجموعه مراجعه نمایند. در صورت عدم دسترسی به این مجموعه می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایند تا در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و اعلام هزینه شود. پس از اعلام هزینه جهت تعویض قطعات گوشی هواوی میت 30 پرو با رضایت مشتریان اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 Pro

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30 Pro را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی Mate 30 Pro موجود در این مجموعه می‌توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.