نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در مارس سال 2018 گوشی اچ تی سی Desire 12 Plus به عنوان محصولی میان رده و با قیمتی مقرون به صرفه توسط کمپانی تایوانی HTC معرفی شد. این گوشی ظاهر زیبایی دارد و اچ تی سی در قاب پشت آن به جای شیشه از آکریلیک مقاوم استفاده کرده است که به شدت جاذب لکه اثر انگشت می‌باشد. این گوشی با ابعاد 158.2 x 76.6 x 8.4 میلی‌متر دستگاه بزرگی به شمار می‌آید که با وزن سبک 157.5 گرمی و ضخامتی کم باعث آرگونومی بهتر آن شده است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و همچنین چندین تماس لمسی به طور همزمان را پشتیبانی می‌کند. اندازه‌ی این نمایشگر 6.0 اینچ است که به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی دستگاه را در برگرفته است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 720 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 نمایش می‌دهد. حافظه‌ی داخلی یا همان هارد پروگرم شده این دستگاه ار نوع eMMC 5.1 در داخل گوشی تعبیه شده است که با ظرفیت 32 گیگابایت همراه با 3 گیگابایت رم اطلاعات را در خود ذخیره می‎‌کند و امکان افزتیش آن برای کاربران فراهم شده است.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس به دوربین دوگانه با دو سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 با فوکوس خودکار و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر مجهز شده است. این دوربین تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. از قابلیت‌های این دوربین می‌توان به ثبت تصویر در حالت پانوراما و HDR و برخورداری از فلش LED اشاره کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره برده است و همانند دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس با ظرفیت 2965 میلی آمپری انرزی الکتریکی دستگاه را تامین می‌سازد. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و به کاربران امکان 33 مکالمه صوتی در شبکه 3جی را می‌دهد.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 12 Plus

تعمیرکاران تعمیرات موبایل وظیفه‌ی تعمیر دستگاه‌های هوشمند کاربران را برعهده دارند اما برخی از تعمیرکاران به دلایلی ممکن است از قطعات نامرغوب و فیک جهت تعویض قطعات معیوب استفاده نمایند که این امر باعث نارضایتی مشتریان شده همچنین منجر به خرابی زود هنگام دستگاه شود. لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس خود به مراکز معتبر همچون مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. خوشبختانه در این مجموعه تعمیرکاران با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 12 پلاس نیز در این مرکز زیر نظر تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای صورت می‌پذیرد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12 Plus

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12 Plus را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی اچ تی سی Desire 12 Plus موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.