نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S20 Ultra 5G آخرین گوشی ارائه شده از این خانواده می باشد که در سال 2020 به بازار معرفی شده است. این خانواده از بالارده ها می باشد که ویژگی های جالبی داشته و کیفیت آن ها بسیار بالا می باشد. تمام قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra 5G در نوع خود بهترین بوده و نقطه عطف این گوشی دوربین آن می باشد. نمایشگر این گوشی از نوع Dynamic AMOLED بوده و در اندازه 6.9 اینچ ساخته شده است. رزولوشن نمایشگر این گوشی 3200 *1440 پیکسل است و از کورنینگ گوریلا گلس 6 بر روی ال سی دی و درب پشت این گوشی استفاده شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید 10.0; 1 UI 2 بوده و از تراشه Exynos 990 در این گوشی استفاده شده است.

پردازنده مرکزی این گوشی 8 هسته ای بوده و از پردازنده گرافیگی Mali-G77 MP11 در این گوشی استفاده شده است. باتری استفاده شده در این گوشی با ظرفیت 500 میلی آمپر از نوع لیتیوم پلیمری می باشد و با قدرت 45 وات می توانید آن را شارژ نمایید. همچنین با قدرت 15 وات می توانید آن را به شکل بی سیم شارژ کنید. اما دوربین این گوشی که بسیار جنجال به پا کرده است از 4 دوربین با کیفیت خیره کننده تشکیل شده است. دوربین اول گوشی از نوع واید بوده و کیفیت آن 108MP می باشد. دوربین دوم و سوم به ترتیب از نوع تله فتو و اولترا واید می باشد که کیفیت هر کدام 64MP و 12MP در نظر گرفته شده است. دوربین چهارم که جهت تشخیص عمق می باشد و مجهز به سنسور فاز خودکار است از کیفیت 0.3MP بهره مند می باشد.

خرید و تعویض قطعات گوشی سامسونگ گلکسی اس20 اولترا 5G

برای تعمیر گوشی خود و یا هر وسیله ای دیگر ابتدا در انتخاب مرکز تعمیرات باید دقت داشته باشید و مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. زیرا وجود ابزارآلات حرفه ای و یا مهارت تعمیرکاران در تعمیر گوشی تاثیر بسیاری دارد. تعمیر گوشی گلکسی S20 Ultra  5G را می توانید به تعمیرکاران مجرب مرکز تعمیرات 118 بسپارید. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار و یا قطعات اورجینال تعمیر گوشی شما انجام می شود. علاوه بر این تعمیرکاران ما تمام مهارت های لازم را برای تعمیر گوشی دارا می باشند و به راحتی تعمیر گوشی شما را انجام خواهند داد. همچنین تعمیر قطعات در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که توانایی مراجعه به مرکز را ندارند می توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کرده و پس از تعمیر توسط پیک گوشی را دریافت نمایند.

علاوه بر تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سامسونگS20 Ultra 5G می توانید خرید قطعات اورجینال را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در فروشگاه مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و سعی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد. برای خرید قطعات گوشی سامسونگ S20 Ultra 5Gمی توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا به صورت حضوری اقدام نمایید. در صورت خرید غیرحضوری قطعات توسط پیک برای شما ارسال خواهد شد. اما پیش از هر گونه اقدام با تماس تلفنی می توانید علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S20 Ultra 5G از مشاوره رایگان همکاران ما نیز بهره مند شوید. این مرکز با سابقه چند ساله دارای مجوز های لازم، گواهینامه ی ایزو ISO9004، ISO10004 و ISO10002، مجوز خدمات از سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد.