نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی گوشی Redmi 3s را با بدنه ای تماما فلزی در ژوئن سال 2016 به بازار معرفی کرده است. این شرکت توانست در میان رقابت های موجود در بازار بسیار موفق عمل کند و گوشی هایی را به بازار معرفی کرد که در برابر سخت افزار قدرتمند، ارزان قیمت بودند. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5 اینچ قرار گرفته است. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 3s حدود 68.9 سانتی متر مربع است و 71 درصد قسمت جلویی دستگاه را در بر گرفته است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 294، رزولوشن تصویر 720 در 1280 و نسبت تصویر 16 به 9 اشاره کرد.

در بالای ال سی دی دوربین سلفی، سنسور مجاورت و همچنین اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی گوشی در نظر گرفته شده است و شما می توانید برای عکاسی سلفی و همچنین تمام تصویر از آن استفاده کنید. عکس های ثبت شده با این دوربین در روز از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما تصاویر در شب کیفیت خوبی ندارند. این گوشی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بهره می برد و با استفاده از حالت HDR باعث بهبود کیفیت تصاویر می شود. از لرزشگیر اپتیکال و فلش LED دوگانه بهره نمی برد و بهتر است تصاویر در روشنایی و با نور مناسب ثبت شود تا کیفیت بالایی داشته باشد.

از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی ردمی 3s می توان به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. باتری شیائومی Redmi 3s از فست شارژ بهره نمی رود و به صورت معمولی شارژ می شود. این قطعه به صورت داخلی درون دستگاه قرار گرفته است و امکان جابه جایی و یا تعویض به دست کاربر وجود ندارد. چیپست کم مصرف اسپندراگون 430 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که به راحتی می توانید تا دو روز از شارژ باتری گوشی استفاده کنید. پردازش گرافیکی دستگاه بر عهده ی تراشه ی Adreno 505 است و این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 2 و 16 گیگابایت وارد بازار شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3s

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3s  و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 3s وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 3 اس

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 3s به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 3s روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.