نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیر گوشی هوآوی Huawei Y9a

کمپانی چینی هوآوی به عنوان یکی از جا افتاده ترین برندها در بازار گوشی های هوشمند است و علاوه بر هواداران زیادی که دارد، با شعار پیش به سوی آینده بدنبال کسب قدرت بیشتر در بازار با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود می‌باشد.

اما هرچه تکنولوژی پیشرفت بکند بازهم ممکن است گوشی شما از جهاتی نیاز به تعمیر پیدا کند. مشکلاتی که در بحث باتری گوشی و یا تاچ و ال سی دی ممکن است رخ دهد.

تاچ و ال سی دی گوشی های هوشمند بدلیل ظرافتی که در ساختن آن ها بکار می‌رود بسیار حساس و ضربه پذیرند تا جایی که علاوه بر استفاده محافظ روی صفحه، ممکن است با شدتی که ضربه داشته باشد منجر به آسیب دیدن ال سی دی گوشی شما شود. زمانی که موبایل شما در قسمت ال سی دی به مشکل برمی خورد، مطمئن باشید که این احتمال وجود دارد تاچ گوشی شما هم آسیب دیده باشد.

بی شک پیشنهاد می‌شود در ابتدای امر با کارشناسان فنی مجموعه تماس گرفته تا آن ها، مشاوره های مربوطه در زمیته تعمیر را خدمت شما عزیزان بدهند.

تعمیر گوشی هوآوی Huawei y9a

خرابی باتری گوشی Huawei Y9a

در عصر تکنولوژی، گوشی‌های همراه برای انسان ها بسیار اهمیت پیدا کرده است. به طوری که تبدیل به بخشی از زندگی ما شده و در صورت خرابی، زندگی برای ما بی مفهوم می‌شود. فکر کنید شارژر باتری خراب شود و در هر ساعت از روز، شما با خاموش شدن ناگهانی گوشی همراه تان مواجه شوید. اما عوامل زیادی در خرابی این قطعه وجود دارد. برخی از عوامل زیر باعث خرابی زود هنگام گوشی شما خواهد شد:

  • استفاده از قاب پشتی نامرغوب. هنگام شارژ، قاب را در بیاورید چون باعث داغی بیش از حد دستگاه می شود و برای باتری مضر است
  • عدم استفاده از شارژر اصلی هوآوی
  • استفاده از تلفن در زمان شارژ شدن که قطعاً اثر زیادی در داغ کردن و آسیب به قطعات دیگر دارد و در نهایت باتری را خراب می کند

دلایل خاموشی گوشی هوآوی Y9a

موضوع مهمی که کاربران دارای تلفن همراه ممکن است با آن روبرو شوند، بحث روشن نشدن گوشی همراه است که ممکن است بر اثر عوامل ساده ای مثل خرابی باتری یا ایراد در کانکتور شارژ داشته باشد. برای مثال شما شارژر را به گوشی وصل می کنید اما آن را شارژ نمی کند. و یا دلایل مشکل تر نظیر مشکل هارد یا منبع تغذیه گوشی هوآوی Huawei Y9a را متصور شویم.

مشکلات نرم افزاری گوشی هم می تواند نقش مهمی در خاموش شدن ناگهانی داشته باشد. دقت کنید برنامه هایی که نصب می کنید از استورهای معتبر باشد زیرا برنامه هایی که از درگاه های نا ایمن دانلود و نصب شوند می توانند تاثیرات مخربی مانند: خاموش شدن دستگاه، خرابی باتری و … به همراه داشته باشند.

اگر گوشی تان به طور مکرر خاموش می شود، ابتدا گوشی را در حالت سیف مود (safe mode) بالا آورده اگر دستگاه خاموش نشد مطمئن شوید آیا برنامه ای مخرب در گوشی تان وجود دارد یا خیر. برای این کار می توانید از آنتی ویروس های معتبر گوشی استفاده کنید.

همه این مشکلات توسط تکنسین های مجرب قابل عیب یابی و حل می‌باشند. مشکل خاموش شدن گوشی بحث ساده ای نیست. مهم است همیشه قبل از گرفتن تصمیمی، بتوانید مشاوره ای در زمینه خرابی گوشی همراه تان با مرکز تعمیرات 118 داشته باشید. این مجموعه با داشتن تعمیرکاران متخصص و مجهز به ابزارآلات بروز و با دادن زمان دقیق تحویل، تعمیر گوشی هوآوی Huawei Y9a را به راحتی انجام خواهند داد. شما می‌توانید تمام مشکلات خود را از تیم تعمیرات 118 پرسیده و تصمیم خود را بگیرید.

تعویض هارد گوشی Huawei Y9a

اگر گوشی تان بی دلیل خاموش یا روشن می شود می تواند یکی از علائم خرابی هارد باشد راه حل هایی مثل ریست فکتوری کردن گوشی وجود دارد تا از شر این مشکل خلاص شوید اما اگر مشاهده کردید مشکل حل نشد، باید گوشی را به تعمیرکار بدهید تا ایراد را برسی نماید.

در این جا به چند علائم خرابی هارد گوشی می پردازیم:

  • پاک نشدن اطلاعات دستگاه پس از بازگردانی به تنظیمات اولیه
  • هنگ کردن مکرر گوشی
  • خاموش ماندن دستگاه پس از ریست فکتوری
  • خاموشی گاه و بیگاه

تعویض هارد هوآوی Y9a کار تخصصی است و باید قبل از تعویض آن دستگاه عیب یابی شود. این کار باید بدست تعمیرکاران متخصص صورت گیرد تا به قطعات دیگر گوشی آسیبی وارد نشود. اگر علائم خرابی هارد را دارید، با مجموعه ما مشکل خود را در میان بگذارید تا کارشناسان شما را راهنمایی نمایند.

قطعات هوآوی Huawei Y9a

تعمیر گوشی هوآوی Huawei y9a

مرکز تعمیرات 118 افتخار خود را بر پایه مشتری مداری و رضایت افراد بنا نهاده است و این مجموعه همیشه حس تعهد به مشتریان خود در قبال تعویض قطعات اورجینال گوشی همراه داشته و در بخش تعمیرات خود نیز موظف به استفاده از قطعه اورجینال است. دلیل مهم موفقیت، در بحث تعهد کاری، اخلاق کارکنان و عوامل تیم با مشتری است که باعث اعتماد دو طرفه بین شرکت و شما مشتریان می شود.

با مراجعه به مجموعه، تکنسین ها بعد از تعمیر گوشی شما، تست‌های نهایی دستگاه را انجام می دهند تا از سلامت گوشی اطمینان حاصل کنند. پس از آن به شما گوشی را تحویل خواهند داد. توجه کنید که به 3 روش مراجعه حضوری، پیک رایگان شرکت و پست (برای مشتریان خارج تهران) می‌توانید دستگاه خود را جهت تعمیر به دست مجموعه بسپارید.

خرید قطعات هوآوی Huawei Y9a

دوستان عزیزی که قصد خرید قطعات هوآوی  Huawei Y9a را دارند، از طریق روش های حضوری، غیر حضوری و اینترنتی می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. همکاران مرکز تعمیرات 118 در سریع ترین بازه زمانی ممکن به درخواست مشتریان رسیدگی کرده و جهت ارسال کالا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

ممکن است قیمت برخی قطعات روی سایت نوشته نشده باشند که صورت لزوم شما عزیزان می‌توانید با برقراری تماس با ما و ارتباط با تیم تعمیرات 118 از قیمت به روز شده آن محصول مطلع شده و از طریق کارشناسان فروش مجموعه بعد از مشاوره و جمع بندی، به دیدگاه ایده آل خود در رابطه با کالای مورد نظر خود برسید.