نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

در مارس سال 2019 هواوی محصولی با طراحی زیبا و بدنه‌ای مقاوم را با عنوان گوشی هواوی P30 را معرفی کرد. بدنه‌ی این دستگاه مرکب از شیشه و فلز ساخته شده است که در برابر ضربه مقاوم است اما از آنجایی که بدنه‌های شیشه‌ای مستعد خط و خش می‌باشد لازم است جهت محافظت از ان از محافظ و یا قاب گوشی استفاده نمایید. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 30 از اندازه‌ی 6.1 اینچی بهره برده است که به طور تقریبی 85 درصد از قاب گوشی را به خود اختصاص داده است. پنل جلویی این دستگاه از حاشیه‌ی کمی برخوردار است به همین سبب هواوی سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر جای داده است که به آن سنسور اپتیکی می‌گویند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 422 پیکسل بر اینچ خواهند بود. هواوی این دستگاه را در سه نسخه‌ی 64، 128 و 256 گیگاتبایت عرضه کرده است که امکان افزایش میزان حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه را برای کاربران فراهم کرده است.

دوربین اصلی گوشی هواوی پی 30 به سه لنر 40، 8 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است که قادر است تصاویری با کیفیت حتی در نور کم برای کاربران به ارمغان آورد. این دوربین از قابلیت Leica optics، پانوراما، HDR و فلش LED پشتیبانی می‌کند و قادر است ویدئوهایی با کیفیت‌هایی 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسل با نرخ‎‌های 30 و 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ960 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. دوربین سلفی این دستگاه به طور بسیار خاصی فوق‌العاده می‌باشد که به یک سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری گوشی هواوی پی 30 نیز از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض بوده و از ظرفیت 3650 میلی‌آمپر ساعت بهره برده است.

تعمیر گوشی هواوی P30

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی گوشی هواوی P30 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی هواوی P30 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی P30 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی P30

تعمیرکارانی که قصد خرید انواع قطعات گوشی‌های هوشمند اعم از خرید قطعات گوشی هواوی پی 30 را دارند می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین به مرکز تعمیرات موبایل 118مراجعه نمایند. این مرکز با سابقه‌ای چند ساله خدماتی از قبیل تعمیر، تعویض و فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال را به کاربران ارائه می‌دهد. تعمیرکاران می‌توانند تمامی قطعات را به صورت اورجینال و با کیفیت از این مجموعه خریداری نمایند همراه با محصولات خریداری شده از فاکتور خرید و ضمانت نامه معتبر نیز بهره‌مند خواهند شد. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمت محصولات در سایت ثبت نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی پی 30 با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.