نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی ردمی 3  در ژانویه سال 2016 به بازار معرفی شده است. این دستگاه امکانات یک گوشی قدرتمند را در خود گنجانده است که با قیمتی اقتصادی و به صرفه در اختیار کاربر قرار می گیرد. بدنه ی اصلی گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و ما با یک بدنه ی نیمه پلاستیکی و فلزی رو به رو هستیم. طرح زیبای الماسی و مورب در پشت دستگاه در نظر گرفته شده که بر زیبایی دستگاه افزوده است. این خطوط، گوشی را از هر تلفن هوشمند دیگری متمایز می کند. درب پشت گوشی شیائومی ردمی 3 میزبان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که از رنگ بندی و نورپردازی فوق العاده ای بهره می برد. از قابلیت های دوربین اصلی شیائومی Redmi 3 می توان به تشخیص فاز فوکوس خودکار ، فلش ، LED، برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR و پاناروما اشاره کرد.

دوربین جلو مانند همیشه در بالای ال سی دی جای گرفته است. ردمی 3 از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 بهره مند شده است. هر دو دوربینی که در گوشی قرار داده شده اند، توانایی فیلم برداری با نرخ سرعت 30 فریم در ثانیه با رزولوشن HD را دارا می‌ باشند. نمایش محتوای بصری گوشی بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD می باشد که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. این نمایشگر ها زاویه دید خوبی دارند و همچنین بسیار به صرفه هستند. به همین دلیل طرفداران زیادی بین طراحان و کاربران را دارند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 3 حدود 68 سانتی متر مربع است و 71 درصد قسمت جلویی دستگاه را در بر گرفته است. در هر اینچ از این ال سی دی 294 پیکسل نمایش داده می شود و وضوح تصاویر در آن 720 در 1280 می باشد.

سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 7 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه اسنپدراگون 616 تشکیل می دهدو دارای 8 هسته ی مرکزی می باشد. پردازش گرافیکی اطلاعات دستگاه بر عهده ی تراشه ی Adreno 405 می باشد. این گوشی تک نسخه ای بوده و دارای رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی می باشد. انرژی مورد نیاز دستگاه برای روشن شدن را باتری لیتوم یونی با ظرفیت 4100 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi 3 با استفاده از شارژر 10 واتی شارژ می شود. امکان تعویض باتری به دست کاربر وجود ندارد و هرگونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار انجام شود. تمامی این سخت افزار در گوشی با حجم 144 گرم و ابعاد 139.3 ، 69.6 * 8.5 قرار گرفته اند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 3 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi 3 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 3

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 3 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 3 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.