نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی میان رده ی Redmi Note 8 Pro را در آگوست سال 2019 به بازار معرفی کرد. این اسمارتفون دارای چهار رنگ سفید مرواریدی ، سبز تیره، خاکستری و آبی تیره و وزن تقریبی 200 گرم می باشد. پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر 6.53 اینچی فول اچ دی می باشد. لبه های نمایشگر خمیدگی کمی دارد و در هر اینچ از آن 395 پیکسل نمایش داده می شود. یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 بر روی ال سی دی قرار گرفته است و از آسیب دیدگی مستقیم نمایشگر جلوگیری می کند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro حدود 104 سانتی متر مربع و دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 است. در بالای ال سی دی بریدگی کوچکی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی جای گرفته است.

دوربین سلفی شیائومی Redmi Note 8 Pro به سنسور 20 مگاپیکسلی با سنسور f/2.0 مجهز شده است. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080P فیلم برداری کنید. دوربین سلفی از قابلیت اسکن تشخیص چهره بهره می برد. بدنه ی اصلی گوشی کاملا از شیشه ساخته شده و با لایه محافظ گوریلا گلس 5 محافظت می شود. درب پشت دستگاه میزبان دوربین چهارگانه به همراه فلش LED است که به صورت عمودی در مرکز دستگاه قرار گرفته است. از مهم ترین ویژگی های این گوشی می توان به دوربین های فوق العاده ی آن اشاره کرد. دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و دوربین ماکرو 2مگاپیکسلی و همینطور سنسور اثر انگشت همگی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر بهره مند شده است. برای فول شارژ شدن باتری گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro به 2 ساعت زمان وقت نیاز است. سیستم پیشرفته خنک کننده مایع (Liquidcool technology) در این گوشی قرار داده شده است که باعث کاهش 4 تا 6 درجه ای حرارت و IC شارژینگ می شود. در نوت 8 پرو از پردازنده ی 12 نانومتری هلیو G90T مدیاتک بهره گرفته شده است. با توجه به مشتخصات فنی این گوشی، پردازنده ی مداتک از اسپندراگون بسیار قوی تر عمل می کند. این گوشی با رم 6 و 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 و 64 گیگابایت در دسترس است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.