نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2015 سونی یکی از محصولات خود را با عنوان گوشی سونی Xperia E4g  معرفی کرد. از خصوصیات این گوشی می توان به ابعاد 133 x 71 x 10.8 میلی متری٬ وزن 135 گرمی و برخوداری از یک جایگاه جهت قرار گیری سیم کارت و غیره اشاره کرد. مشخصات فنی این دستگاه سیستم عامل اندروید 4.4.4 کیت کت٬ تراشه مدیاتک MT6732 ٬ پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و رم 1 گیگابایتی می باشد. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا E4g تصاویر را در قاب 4.7 اینچی با کیفیت 540 در 960 پیکسل و تراکم پیکسلی 234 پیکسل بر اینچ نمایش می دهد. این نمایشگر با استفاده از فناوری IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراد و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. این نمایشگر به طور تقریبی 64 درصد از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. حافظه‌ی داخلی این گوشی 8 گیگابایت ظرفیت دارد که به دلیل پشتیبانی از کارت حافظه کاربران امکان افزایش ظرفیت حافظه را دارند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا E4g دارای لنز 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.8 می‌باشد که تصاویر بسیار معمولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از قابلیت این دوربین پشتیبانی از ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR ٬ فلش LED را می‌توان برشمرد. این دوربین به کاربران امکان فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را می دهد. دوربین سلفی این گوشی سنسور 2 مگاپیکسلی است که ضبط ویدئو در آن با کیفیت 720 پیکسل انجام می‌شود. باتری گوشی سونی اکسپریا E4g از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 2300 میلی آمپری قادر به تامین انرژی الکتریکی دستگاه می باشد.

تعمیر گوشی سونی Xperia E4g

یکی از مهم‌ترین عوامل خرابی قطعات گوشی های هوشمند ضربه و آبخوردگی است که کاربران می‌توانند با استفاده از محافظ گوشی و ال سی دی از خرابی دستگاه خود جلوگیری نمایند. در برخی موارد این عوامل منجر به اتصالات داخلی شده و بر روی عملکر سایر قطعات دستگاه تاثیر می‌گذارد. کاربران در صورت مواجه با خرابی گوشی خود لازم است جهت تعمیر گوشی سونی اکسپریا E4g به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیر و تعویض انواع گوشی های هوشمند در مرکز تعمیرات 118 در کمترین زمان و قیمتی مناسب انجام می گیرد. تعمیرکاران از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا E4g شما استفاده خواهند کرد. کاربران می توانند با خیالی آسوده و اطمینان کامل دستگاه خود را برای تعمیر به تعمیرکاران حرفه‌ای این مرکز بسپارند.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia E4g

خرید قطعات گوشی سونی Xperia E4g را به صورت اورجینال به تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم. مرکز تعمیرات موبایل 118 مفتخر است تا با ارائه‌ی بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات و ابزارآلات به مشتریان و تعمیرکاران تعمیرات موبایل در زمینه‌ی فروش قطعات پیشرو باشد. قطعات گوشی یکی از اصلی‌ترین مواردی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل جهت کسب و کار خود بدان نیاز دارند لذا می‌توانند این قطعات را به صورت اورجینال و با قیمتی مناسب به صورت حضوری و یا آنلاین از این مرکز خریداری نمایند. قبل از خرید محصولات و قطعات مورد نیاز لازم است با تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia E4g اطلاع کسب نمایید.