نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی اولین گوشی خود با پسوند یولترا را در آگوست سال 2020 با نام Mi 10 Ultra به بازار معرفی کرده است. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود یعنی شیائومی می 10 پرو، پیشرفت قابل توجهی را کرده است. برای نمایش محتوای بصری گوشی از نمایشگر لمسی خازنی OLED با قطر 6.67 اینچ بهره گرفته شده است. این نمایشگر خمیده از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره می برد و دارای خروجی رنگ 10 بیتی می باشد. نرخ تازه سازی 12 هرتزی به همراه نرخ تازه سازی لمس 240 هرتزی می تواند تجربه ی بسیار خوبی را به کاربر انتقال دهد. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 10 Ultra حدود 386 پیکسل نمایش داده می شود و دارای نسبت تصویر 19.5:9 می باشد. از نمایشگر اصلی گوشی یک لایه ی شیشه ای گوریلا گلس 5 در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کند.

در بالای ال سی دی گوشی هیچ بریدگی دیده نمی شود و دوربین سلفی داخل یک حفره ی بسیار کوچک در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. شیائومی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به همراه لنز واید را برای این گوشی در نظر گرفته است. این دوربین از لنز واید و دریچه دیافراگم f/2.3 بهره می برد. سنسور اثر انگشت نیز مانند دیگر گوشی های پرچم دار، زیر نمایشگر گوشی جای گرفته است. در قسمت پشتی دستگاه شاهد 4 دوربین اصلی هستیم که به صورت عمودی در سمت چپ دستگاه جای گرفته اند. دوربین اصلی گوشی شیائومی Mi 10 Ultra از سنسور 48 مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم f/1.85 بهره می برد. این دوربین به لرزشگیر اوپتیکال مجهز شده است. دوربین های بعدی با لنز های 48، 12 و 20 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی جای گرفته اند.

انرژی مورد نیاز دستگاه را برای شارژ شدن، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تامین می کند. فست شارژ قدرتمند 120 واتی برای شارژ باتری گوشی شیائومی Mi 10 Ultra در نظر گرفته شده است و برای فول شارژ شدن باتری فقط به 23 دقیقه وقت نیاز است. همچنین از تکنولوژی شارژ وایرلس 520 واتی نیز بهره می برد و باتری گوشی را بدون استفاده از کابل شارژ می کند. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری MIUI 12 بر روی دستگاه نصب شده است. چیپست اسنپدراگون 865 با سرعت 7 نانومتری، قلب تپنده ی دستگاه را تشکیل می دهد. در کنار پردانده ی اصلی ، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 650 جای گرفته است.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 10 Ultra

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 10 Ultra و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Ultra وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 10 یولترا

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Ultra به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Ultra روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.