نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی One M9 Prime در ماه می سال 2016 توسط شرکت تایوانی HTC رونمایی شد. این دستگاه دارای وزن 158 گرمی و ابعاد 144.6 x 69.7 x 9.6 میلی‌متر می‌باشد. این دستگاه با نمایشگر 5 اینچی و پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی که اطلاعات را پردازش می‌کند یکی از محصولات خوب این شرکت برای کاربران به شمار می‌رود. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ام9 پرایم به طور تقریبی 68 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است و دارای نسبت تصویر 16:9 می‌باشد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ هستند. استفاده از فناوری Super LCD3 در ساخت این نمایشگر باعث نمایش 16 میلیون رنگ و همچنین پشتیبانی از چندین تماس به طور همزمان شده است. اچ تی سی برای محافظت از این نمایشگر از کورنینگ گوریلا گلس بهره برده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و آبخوردگی دارد.

گوشی اچ تی سی وان ام9 پرایم به طور پیش فرض از حافظه‌ی داخلی از نوع eMMC 5.0 برخوردار است که دارای میزان ظرفیت 16 گیگابایت به همراه 2 گیگ رم می‌باشد. در صورت عدم کافی بودن این ظرفیت کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت حافظه داخلی خود را افزایش دهند. دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان ام 9 پرایم مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 شده است که یک لنز واید با تشخیص فوکوس خودکار به شمار می‌رود. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR بهره برده است همچنین به دلیل برخورداری از فلش دوگانه LED امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز یک لنز 4 مگاپیکسلی است که همانند دوربین اصلی از قابلیت تصویر برداری با کیفیت 1080 با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One M9 Prime

 تعمیر گوشی اچ تی سی وان ام9 پرایم به دلایلی از جمله شکستگی ال سی دی و یا اتصالات داخلی که بر اثر ضربه و یا آبخوردگی صورت گرفته است انجام می‌شود. تعمیر قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند امری دشوار است که لازم است تعمیرکاران برای انجام این کار از قطعات و ابزارآلات اورجینال برخوردار باشند همچنین مهارت و تجربه بالا موجب کیفیت تعمیر و تعویض دستگاه خواهد شد. مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکز معتبر و مجازی است که می‌توانید جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وان ام9 پرایم خود به آن مراجعه نمایید. تعمیرکاران مجرب این مجموعه با بهره گیری از قطعات با کیفیت بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به کاربران ارائه خواهند دارد.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M9 Prime

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M9 Prime به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی One M9 Prime با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.