نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی با ارائه ی هر گوشی مقرون به صرفه می تواند جایگاه ویژه ای را در بین کاربران پیدا کند. این شرکت گوشی میان رده Redmi 4 را در می سال 2017 به بازار معرفی کرده است. این گوشی به پردازنده ی 8 هسته ای اسپندراگون 435 کوالکوم مجهزشده است که در کنار آن پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 قرار گرفته است. این گوشی در سه نسخه با رم 2 ، 3 و 4 گیگابایتی با ظرفیت 16، 23 و 64 گیگابایتی در بازار عرضه شده و کاربران می توانند بر اساس نیاز خود بهترین خرید را داشته باشند. شما به راحتی می توانید تمام فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهید و بدون هیچ داغی در گوشی به انجام بازی بپردازید. امکان استفاده از کارت SD وجود دارد و شما می توانید با استفاده از حافظه ی خارجی، حجم مورد نیاز خود را تامین کنید.

نمایشگر این گوشی از شیشه خمیده ۲٫۵D بهره مند شده که باعث طراحی بهتر شده است. درب پشت گوشی Redmi 4 از فلز ساخته و با توجه به طراحی و ابعاد می توانید به راحتی با یک دست با آن کار کنید. اسکنر اثر انگشت روی درب پشت قرار گرفته و وظیفه ی تامین امنیت گوش را بر عهده دارد. برای این گوشی دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسلی و یک فلش LED در نظر گرفته شده که می تواند تصاویر فوق العاده ای را ثبت کند. با توجه به میان رده بودن گوشی، دوربین با کیفیتی در آن استفاده شده که در محیط هایی با نور مناسب می توانید تصاویر خوبی را ثبت کنید. برای دوربین سلفی شیائومی ردمی 4 نیز از سنسور 15 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2  بهره گرفته شده که می تواند 30 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 1080 ضبط کند.

انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4100 میلی آمپر تامین می کند. در صورتی که باتری شیائومی Redmi 4 فول شارژ باشد، می توانید با آن 87 ساعت موزیک گوش کنید. عدم وجود قابلیت فست شارژ از نقاط ضعف گوشی به شمار می رود و برای فول شارژ شدن باتری به زمان بیشتری نیاز دارید. در این گوشی از پنل قدرتمند IPS LCD بهره گرفته شده که دارای نمایشگری با قطر 5 اینچ و تراکم پیکسلی 294 می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی شیائومی  ردمی 4 حدود 68.9 سانتی متر مربع است و حدود 70.7 درصد پنل جلویی را به خود اخصاص داده است. روی این نمایشگر یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass قرار گرفته و از نمایشگر در صورت آسیب دیدگی مراقبت می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 4

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 4 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 4  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 4

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 4 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 4 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.