نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا می‌دانید تعمیر گوشی آیفون iPhone 12 یکی از حساس ترین کار‌های موجود است. مهارت شخص تعمیرکار، وسایل و ابزارآلات پیشرفته فاکتورهایی هستند که نقش بزرگی در موفقیت تعمیر موبایل خواهند داشت. به طور کلی، تعمیرات تخصصی اسمارت فون‌های هوشمند به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شوند. مشکلات نرم افزاری ناشی از اختلال در عملکرد سیستم عامل گوشی است و تعمیرات آن در کوتاه ترین زمان صورت می‌گیرد. هنگ کردن گوشی مهم ترین علامت نشان دهنده مشکل نرم افزاری دستگاه تان است. اما مشکلات سخت افزاری ارتباط با خرابی قطعات درونی دستگاه دارد. شکستگی صفحه نمایش، آسیب دیدگی باتری، خرابی سوکت شارژ و … از جمله علائم مشکلات سخت افزاری می‌باشد. هزینه تعمیرات نرم افزاری گوشی به مراتب بسیار کم تر از تعمیر سخت افزار است به این دلیل که نیازی به تعویض قطعه ندارد. به خاطر داشته باشید به دلیل گران قیمت بودن گوشی‌های آیفون، قطعات آن نیز به همان نسبت با گران قیمت است. پس هنگام تعویض قطعه، اصالت و اورجینال بودن آن را مطمئن شوید. بله! کار سختی است باید مرکزی را پیدا نمایید که بتوان به آن در این مورد اطمینان کرد. خوشبختانه به مکان خوبی مراجعه کردید. تعمیرات 118 سال‌های زیادی است که خدمات بسیاری برای مشتریان فراهم کرده است. این مرکز به خاطر کسب رضایت مشتری، کلیه قطعات را بصورت کاملاً اورجینال تهیه نموده و آن را عرضه می‌کند. پس با خیالی راحت تعمیر گوشی آیفون iPhone 12 می‌توانید به ما واگذار کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی آیفون 12

تعمیر گوشی آیفون iPhone 12

گوشی ها از مجموعه قطعاتی حساس تشکیل شده اند که در برابر آسیب‌هایی همچون آب خوردگی و ضرب دیدگی، مقاومت چنان بالایی ندارند. حتی اگر گوشی خود را به بهترین شکل نگهداری کنیم، بازهم شاید با برخی خرابی ها مواجه شویم. باگ‌های نرم افزاری، مشکلات سیستم عامل، ویروسی شدن دستگاه و … گویای خرابی‌های نرم افزاری است. حتی ممکن است گوشی خود به خود دچار عیب و ایراد شود که فقط برای حل مشکل در این مورد باید از یک متخصص کمک گرفت. حال، مشکلات به همین چیزها ختم نمی‌شوند. خرابی تاچ و ال سی دی، سوختگی هارد پروگرم شده، خرابی باتری و … آسیب دیدگی‌هایی هستند که بر اثر مشکلات سخت افزاری به وجود می‌آیند. اما به طور می‌توان گفت رایج ترین آسیب دیدگی گوشی آیفون 12 ارتباط با ضرب خوردگی دارد! عاملی که می‌تواند باعث هر دستگاهی شود و آن را از کار بیاندازد. در ادامه مطلب میخواهیم ریزتر شویم و شما را با خرابی‌های دیگر این گوشی آشنا نماییم. جایی نروید! همراه ما باشید.

خرابی تاچ و ال سی دی iphone 12

این گوشی از یک پنل خوش دست به اندازه 6.1 اینچ بهره می‌برد که وظیفه محافظت از آن بر عهده شیشه ای به نام سرامیک شیلد است. این شیلد یک پوشش ضدخش دارد که نمایشگر گوشی را از خط و خش احتمالی حفظ می‌کند. سری‌های قبلی آیفون از چنین چیزی بهره مند نبودند و یک فشار نه چندان زیاد می‌توانست تاچ و ال سی دی آن ها را خراب کند. با این حال، بازهم نمی‌توان گفت محافظ صفحه نمایشگر آیفون 12 می‌تواند مقاومت بالایی در برابر ضرب خوردگی داشته باشد. عواملی که می‌تواند در آسیب دیدگی نمایشگر این گوشی تاثیر گذار باشد در این جا برسی می‌کنیم.

  1. شکستگی تاچ و ال سی دی: افتادن گوشی از ارتفاع، فشار آوردن اجسام فیزیکی مانند کلید یا… می‌تواند باعث شکستگی تاچ و ال سی دی آیفون 12 شوند. در این هنگام باید مشخص شود، تاچ و ال سی دی آسیب دیده یا گلس آن. پس از برسی توسط تعمیرکار، یکی از آن ها باید تعویض شود.
  2. سوختن پیکسل ال سی دی: اگر مشاهده کردید در قسمتی از نمایشگر گوشی نقاط سیاه رنگ به وجود آمده، این مشکل به سبب سوختگی پیکسل لایه زیرین ال سی دی است و فقط با تعویض تاچ و ال سی دی این موضوع حل خواهد شد.
  3. از کار افتادن تاچ گوشی: یکی دیگر از عوامل خرابی تاچ و ال سی 12 iphone، کار نکردن تاچ است. اگر دستورات به طور دقیق نتواند اجرا شود. مشکل از کل ال سی دی است و باید تعویض شود تا کارایی سابق تاچ برگردد.

تعمیر گوشی آیفون iPhone 12

در صورت مشاهده هر یک از این موارد، گوشی خود را به یک تعمیرکار مجرب نشان داده تا نمایشگر دستگاه را تعمیر نماید.

تعمیر گوشی آیفون 12 آب خورده

گوشی آیفون 12 از استاندارد IP68 بهره می‌برد و بدان معنا است که تا عمق 6 متری می‌تواند 30 ثانیه دوام آورد. اما این ها فقط در محیط آزمایشگاه صورت گرفته، و شاید بتوان گفت کمی اغراق است. اگر عوامل محیطی مانند جو هوا، رطوبت، شدت فشار آب و … را در نظر بگیرید آیا این گوشی سالم خواهند ماند؟ مسلماً با آسیب مواجه خواهد شد. نکاتی که در این بخش به شما می‌گوییم، کارهایی است که شما باید پس از آب خوردگی موبایل تان انجام بدهید.

  1. گوشی خیس شده خود را خاموش کنید: بلافاصله وقتی که گوشی تان را از آب بیرون کشیدید، آن را خاموش نمایید تا از اتصالی پیدا کردن مدارات درونی دستگاه جلوگیری کنید.
  2. تکان دادن گوشی ممنوع: هنگامی که گوشی خیس شده است، این احتمال وجود دارد آب به درون دستگاه نفوذ کرده باشد. تکان دادن باعث خیس شدن تمام قطعات خواهد شد و کار را برای تعمیر کردن آن دشوارتر. برای اینکه هزینه متقبل نشوید، از این کار پرهیز نمایید.
  3. موبایل خیس شده را به شارژ نزنید: خطرناک ترین کار ممکن این است که گوشی خیس شده را به برق متصل کنید. برای حفظ سلامتی خود از این کار جدا دوری کنید. چون برق با آب تولید الکتریسته می‌کند و ممکن است گوشی منفجر شود

خرابی باتری گوشی آیفون 12

باتری ها قطعاتی هستند که عمر چندان زیادی ندارند و از آن ها به عنوان قطعات مصرفی یاد می‌شود. می‌توان گفت عمر مفید باتری با استفاده مناسب کاربر از گوشی، 2 سال است. تخلیه سریع شارژ، خاموش شدن ناگهانی و … می‌تواند علائم خرابی باتری آیفون پس از گذشت عمر مفید آن باشد. پس اگر با این نشانه ها مواجه شدید نگران نشوید. گوشی شما نیاز به تعویض باتری دارد. علائم مهم دیگری هم نشان دهنده آسیب دیدگی این قطعه می‌باشند که آن ها را به شما معرفی می‌کنیم.

  • خاموش شدن بی دلیل و ناگهانی

یکی از عوامل خرابی باتری، مشکل خاموشی است. نمی‌توان نظر قطعی داد مشکل بر اثر اختلال چه عاملی رخ داده است. شاید مشکل نرم افزاری باشد یا سخت افزاری، برای رفع این مشکل تعمیرکار از دانش و تخصص خود استفاده می‌کند و تصمیم گیرنده خواهد بود که کدام بخش این ایراد را ایجاد کرده است.

  • داغی بیش از حد گوشی

گرمای زیادی گوشی یک چیز غیر عادی بوده و باید پی برد مشکل ناشی از چه عاملی است. اگر هنگام شارژ شدن دستگاه شما بیش از حد معمول داغ می‌کند، گوشی آماده برای تعمیر کنید. آسیب دیدگی باتری موجب افزایش حرارت به دستگاه می‌شود.

  • تورم باتری

100 درصد می‌توان نتیجه گرفت این حالت به دلیل آسیب باتری رخ می‌دهد. متورم شدن باتری بسیار خطرناک است. پس اگر دچار این وضعیت شدید، گوشی را خاموش کرده و برای تعویض باتری آن را به دست متخصص بسپارید.

در صورتی که این علائم را در گوشی خود مشاهده کردید. با ما تماس گرفته تا راهنمایی لازم را به شما بدهیم.

مشکل خاموشی iphone 12

یکی دیگر از ایرادات اسمارت فون ها، مشکل خاموشی است. همانطور که گفتیم این مشکل می‌تواند بر اثر اختلالات نرم افزاری یا مشکلات سخت افزاری به وجود آیند. پس بهترین راه این است که گوشی خود را به مرکزی با سابقه نشان دهید تا دستگاه خود از شر این مشکل رهایی دهید. مشکل خاموشی آیفون 12 در مجموعه تعمیرات 118 در کم تر از دو روز کاری انجام می‌شود. دستگاه توسط تجهیزات مدرن عیب یابی شده و در نهایت با دانش متخصص مربوطه، تعمیر می‌شود.

مشکل شارژ گوشی آیفون 12

اختلال در آداپاتور یا کانکتور شارژ، خرابی سوکت شارژ و … می‌تواند سبب بروز عدم جریان شارژ شود. اما می‌توانید قبل از آماده کردن گوشی جهت تعمیر، یک سری کار ها را انجام دهید. در ابتدا، چک کنید پریز اتاق، جریان برق دارد؟ در قدم دوم، کابل گوشی تان می‌تواند دستگاه‌های دیگر را شارژ کند یا نه. اگر تمام این موارد درست بود، می‌توانید با تماس به مجموعه ما، مشکل خود را در میان گذاشته تا بهترین پاسخ را دریافت نمایید.

تعویض هارد گوشی iphone 12

اگر بخواهیم از قطعات مهم گوشی تان نامی ببریم، اولین چیزی که به زبان می‌آید هاردپروگرم شده است. این قطعه بسیار برای گوشی مهم است و عملکرد حیاتی برای آن ایفا می‌کند. سیستم عامل با اجازه هارد می‌تواند دستگاه را بوت نماید. همچنین ذخیره کردن اطلاعات هم بر عهده هارد است. عواملی که می‌تواند باعث خرابی هارد پروگرم شده آیفون 12 شود به شرح زیر است:

  1. استفاده از شارژهای فیک و بی کیفیت
  2. پر نگه داشتن هارد از اطلاعات
  3. اجرای بیش از حد بازی‌های سنگین
  4. ریست کردن گوشی متصل به برق

خیلی از کاربران با خرابی هارد آیفون، فکر می‌کنند باید با اطلاعات خود خداحافظی کنند، اما این طور نیست! اگر هارد گوشی تان آسیب دیده و یا بخشی از اطلاعات تان پریده، می‌توانید گوشی خود جهت تعمیر و برسی به ما بدهید، متخصصین تمام تلاش خود را کرده تا بتوانند اطلاعات شما را بازیابی کنند. تعویض هارد آیفون 12 هم جهت ارتقا فضای ذخیره سازی با بهترین قیمت انجام می‌گردد.

مشکل صدا اسمارت فون iphone 12

برند اپل در این گوشی دو اسپیکر، مکالمه جای داده و تعبیه کرده است. اگر صدا از میکروفون ورود نکند، مشکل از خرابی اسپیکر مکالمه است. همچنین اگر صدای خروجی از پخش فیلم، آهنگ و … نیامد. سر چشمه آن مشکل آسیب دیدگی اسپیکر آیفون است. برسی و عیب یابی این تعمیر در مرکز ما، در کمتر از 2 ساعت انجام می‌شود. برای تعمیر گوشی آیفون iPhone 12 خود می‌توانید از ما کمک بگیرید.

تعویض قطعات گوشی آیفون 12

اگر به دنبال تعویض قطعات آیفون 12 هستید می‌توانید ما را انتخاب کنید مرکز تعمیرات 118 همواره در جذب بهترین افراد برای تشکیل تیم خود کوشیده است. بکار گیری تعمیرکاران به نام استان تهران، پرسنل مودب و پاسخگو و … نتیجه سال ها فعالیت این مجموعه بوده است. اگر قصد تعمیر گوشی آیفون iPhone 12 را دارید، تنها با یک تماس می‌توانید دستگاه خود را به ما تحویل دهید تا کم تر یک الی دو روز مشکل موبایل تان را بر طرف کنید.

خرید قطعات iphone 12

اگر به دنبال خرید قطعات با کیفیت آیفون 12 هستید می‌توانید با بخش فروش مرکز ما در تماس باشید. قطعات بصورت اورجینال به دست تان می‌رسد، نگران نباشید. بهترین راه خرید قطعات iphone 12، به طور غیر حضوری بوده، شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت تعمیرات 118، محصول خود را پیدا کرده و تصمیم خود را برای درخواست آن بگیرید. اگر با مشکلی رو به رو شدید، با همکاران تماس گرفته تا پاسخگوی مشکلات تان باشند.