نمایش 1–8 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. آیفون iPhone XR  در سپتامبر 2018 به همراه گوشی های XS و XS MAX  به بازار جهانی معرفی شد. پنل به کار برده در این نمایشگر از نوع Liquid Retina IPS LCD  می باشد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. قطر ال سی دی آیفون iPhone XR حدود 6.1 اینچ و رزولوشن تصویر آن برابر 1792 در 828 در نظر گرفته شده است. نسبت تصویر در این گوشی 19.5 به 9 است و این گوشی نسبتا کشیده به نظر می رسد. درون بریدگی که در بالای این ال سی دی به چشم می خورد، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به همراه فیس آیدی قرار گرفته است.

جنس بدنه ی این گوشی از آلومنیوم و شیشه ساخته شده است و در 6 رنگ مختلف در بازار جهانی موجود است. XR به‌ لطف داشتن گواهی IP67 می‌تواند به‌مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب، از خود مقاومت نشان دهد. روی درب پشت این گوشی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8  قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2942 میلی آمپر تامین می کند. با کمک فست شارژ 15 واتی باتری آیفون iPhone XR در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در این گوشی جک هوفون 3.5 میلی متری دیده نمی شود و سوکت شارژ و اسپیکر های این گوشی روی لبه ی پایینی گوشی قرار گرفته اند.

تعمیر گوشی آیفون iPhone XR

گوشی های آیفون به دلیل پیچیدگی که در ساخت آن ها وجود دارد، هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر آن ها انجام دهد. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین متخصص تعمیرات گوشی آیفون هستیم که می توانند تعمیر گوشی آیفون iPhone XR را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز انجام دهند. آرشیو قطعات گوشی آیفون از جمله قطعات گوشی آیفون iPhone XR در این مجموعه تکمیل است و کلیه ی این قطعات دارای کیفیت اورجینال هستند. کلیه ی تعمیرات شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن ها وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی آیفون iPhone XR در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی آیفون ایکس آر

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آن ها تاثیر مستقیمی دارد به همین جهت آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال گوشی هستند. ما در این مجموعه دارنده آرشیو کاملی از قطعات اورجینال هستیم و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون iPhone XR را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی iPhone XR روی سایت وارد نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.