نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

با اين كه گوشي Play 20 در دسته گوشي‌هاي ميان رده قرار مي‌گيرد، هم از لحاظ قابلت‌هاي نرم افزاريو هم از نظر كيفيت و ساخت قطعات، در سطح بالايي است. با وجود اين، بازهم مانند بسياري از گوشي‌هاي ديگر آسيب پذير بوده و ممكن است در اثر برخي عوامل دچار ايراد و خرابي شود. ضربه ديدن، نفوذ آب، افتادن از ارتفاع و نفوذ آب از مهم‌ترين دلايلي هستند كه باعث آسيب ديدگي اين گوشي شما مي‌شوند. بنابراين بايد تا حد امكان از موبايل‌تان در برابر اين عوامل مراقبت كرده تا دچار ايراد و مشكل نشود. استفاده از برخي سطوح محافظتي مانند كيف، كاور و يا گلس‌هاي پلاستيكي هم تا حد زيادي مي‌توانند در جلوگيري از آسيب ديدن گوشي‌تان كمك‌كننده باشند. اما اگر با وجود اين، باز هم بر اثر هر كدام از عوامل مذكور گوشي‌تان آسيب ديد، ‌بايد به فكر تعمير مناسب آن باشيد تا دوباره كارايي موبايل‌تان را به دست آوريد. براي اين كار بايد به افراد يا موسسه‌هايي مراجعه كنيد كه هم از تخصص بالايي در اين حوزه برخوردارند و هم تجهيزات كافي براي تعميرات موبايل شما را دارا باشند. ما در مجموعه تعميرات 118 با برخورداري از نيروهاي باتجربه و حرفه‌اي در حوزه تعمير گوشي‌هاي موبايل، تعمیر گوشی آنر Play 20 شما را در سطح كيفي بالايي انجام مي‌دهيم. پس در صورت وجود مشكل در هر قسمت از گوشي‌تان، مي‌توانيد آن را به وسيله پست يا پيك براي ما بفرستيد تا تعمير آن را با مناسب‌ترين هزينه براي شما انجام دهيم.

تعمیر گوشی آنر Play 20

آسيب ديدگي‌هاي متداول گوشی آنر Play 20

 

اگر بخواهيم آسيب ديدگي‌ها و ايرادات رايج گوشی آنر Play 20 شما را بررسي كنيم، مي‌توانيم آن‌ها را در دو دسته كلي قرار دهيم. يكي ايرادات و مشكلات نرم افزاري و ديگري خرابي‌ها و آسيب‌هاي سخت افزاري گوشي‌تان هستند. مشكلات نرم افزاري در بيش‌تر موارد در اثر عوامل نرم به وجود مي‌آيند و به طور معمول هزينه زيادي براي برطرف كردن آن‌ها نياز نيست. ويروسي شدن گوشي، هنگ كردن آن و مشكلات سيستم عاملي از متداول‌ترين آسيب‌هاي اين دسته هستند. براي رفع اين مشكلات بايد به افرادي مراجعه كنيد كه از دانش نرم افزاري مناسبي برخوردار باشند و بتوانند اين گونه ايرادات گوشي‌تان را به خوبي برطرف كنند. خرابي تاچ و ال سي دي، آسيب ديدن هارد، ضعيف شدن باتري و خرابي سوكت شارژ هم از مهم‌ترين مشكلات سخت افزاري گوشي آنر شما به حساب مي‌آيند. براي رفع اين مشكلات به خصوص اگر شديد باشند، نياز به تعويض برخي قطعات وجود دارد. اين موضوع باعث مي‌شود كه آسيب ديدگي‌هاي سخت افزاري هزينه بيش‌تري را هم براي شما به دنبال داشته باشند. هم چنين تخصص بالايي هم براي تعمير گوشي در هنگام وقوع اين مشكلات لازم استو به همين دليل، در ادامه تعدادي از مهم‌ترين مشكلات سخت افزاري گوشي‌تان را بيان كرده و راه‌حل‌هايي مناسب هم براي برطرف كردن آن‌ها ارائه مي‌دهيم.

خرابي تاچ و ال سي دي گوشی آنر پلي 20

تعمیر گوشی آنر Play 20

صفحه نمايش گوشي شما از نوع IPS LCD بوده و از تراكم پيكسلي 269 پيكسل در اينچ برخوردار است. سايز تاچ و ال سي دي گوشي آنر پلي 20برابر با 6.52 اينچ و مساحت سطح آن 102.6 سانتي متر مربع است. رزووشن صفحه نمايش آن 720 در 1600 پيكسل بوده كه وضوحي مناسب به حساب مي‌آيد. با توجه به ظرافت صفحه نمايش گوشي‌تان، امكان آسيب ديدگي آن در اثر برخي عوامل مانند افتادن، ضربه خوردن و نفوذ آب وجود دارد. زماني كه تاچ و ال سي دي گوشي شما آسيب مي‌بيند، نشانه‌هايي در موبايل‌تان مشاهده خواهيد كرد كه اين موضوع را به وضوح نشان مي‌دهند. از مهم‌ترين اين علائم عبارتند از:

  1. خاموش شدن ناگهاني صفحه نمايش در اثر سوختن ال سي دي
  2. از كار افتادن همه تاچ يا بخش‌هايي از لمس گوشي
  3. سوسو زدن و قطع و وصل شدن سريع تصوير
  4. ايجاد نقاط يا ناحيه‌هاي رنگي در صفحه بر اثر ضربه خوردن

هنگامي كه با اين علامت‌ها در صفحه نمايش گوشي‌تان مواجه شديد، بايد جهت تعمير تاچ و ال سي دي به مراكزي معتبر مراجعه كنيد.

ضعيف شدن باتري آنر Play 20

تعمیر گوشی آنر Play 20

ضعيف شدن و خرابي باتري يك از رايج‌ترين مشكلات در تلفن‌هاي موبايل است كه بسياري از كاربران با آن رو به رو هستند. در اين گوشي شما از يك باتري مناسب و با كيفيت استفاده شده است كه از نوع ليتيوم پليمري است. ظرفيت اين باتري 5000 ميلي آمپر است كه ظرفيتي مناسب و نرمال براي اين گوشي محسوب مي‌شود. باتري گوشی آنر Play 20 شما هم چنين از قابليت شارژ 10 واتي برخوردار است كه باعث مي شود شارژ گوشي‌تان در مدت زماني تقريبا مناسب انجام گيرد. عمر مفيد اين باتري در حدود دو تا سه سال است كه پس از اين زمان رفته رفته كارايي خود را از دست خواهد داد. بنابراين، با مشاهده علائم خرابي باتري بايد نسبت به تعويض باتري اقدام نموده تا دوباره گوشي‌تان توان مناسب براي انجام فعاليت‌هاي خود را به دست آورد. باد كردن و داغ شدن باتري در هنگام استفاده از گوشي، تخليه سريع شارژ باتري و خاموش شدن گوشي در هنگام جدا كردن آن از شارژر، مهم‌ترين علائم خرابي باتري گوشي آنر شما هستند. البته بايد دقت كنيد كه برخي عوامل مانند استفاده از شارژر گوشي‌هاي ديگر يا كار كردن با گوشي در هنگام شارژ، باعث خرابي زود هنگام باتري آن مي‌شود. پس بايد از انجام اين اقدامات هم اكيدا خودداري نماييد.

خراب شدن سوكت شارژ گوشی آنر پلي 20

از آن جايي كه سوكت شارژ گوشي شما يك قطعه بسيار كليدي و در عين حال بسيار ظريف است، بايد در هنگام استفاده از آن نهايت دقت را به خرج دهيد. با توجه به اين كه شما تقريبا هر روزه از اين قطعه گوشي‌تان استفاده مي‌كنيد، امكان آسيب ديدگي آن هم بسيار بالا است؛ به خصوص اگر نكات مهم در مورد استفاده از آن را رعايت نكنيد. انجام برخي اقدامات در خرابي سوكت شارژر نقش زيادي دارند و در بيش‌تر موارد دليل اصلي آسيب ديدن آن هستند. اين اقدامات شامل وارد كردن اشياء سخت و نوك تيز به داخل سوكت شارژ، وارد كردن اريب و همراه با فشار شارژر به سوكت و استفاده از شارژر گوشي‌هاي ديگر مي‌شوند. برخي از اين اقدامات تنها در يك بار انجام و بعضي ديگر هم با چند بار تكرار، خرابي سوكت شارژ گوشی آنر Play 20شما را به همراه دارند. در صورتي كه سوكت شارژ گوشي‌تان دچار ايراد شود، بايد با مراجعه به مراكز معتبر نسبت به تعويض آن اقدام نماييد؛ تا دوباره بتوانيد به راحتي كار شارژ كردن موبايل‌تان را انجام دهيد. قطع و وصل شدن شارژ گوشي، شارژ شدن گوشي تنها با وارد كردن شارژر با يك قلق خاص و شارژ نشدن گوشي از مهم‌ترين علائمي هستند كه آسيب ديدگي سوكت شارژ را نشان مي‌دهند.

تعويض قطعات گوشی آنر Play 20

اگر گوشي شما از نظر سخت افزاري و يا از لحاظ نرم افزاري دچار مشكل يا آسيب شده يا اين كه قصد تعويض قطعان آنر 20 پلی را داريد، اين كار را با خيالي راحت به ما بسپاريد. ما در مركز تعميرات 118 با استفاده از تجهيزاتي پيشرفته و با برخورداري از متخصصان باتجربه هم در زمينه نرم افزار و هم در حوزه سخت افزار، كار تعويض قطعات گوشي شما را به بهترين شكل انجام مي‌دهيم. پس اگر گوشی آنر Play 20 شما از هر نظر دچار آسيب شده است، آن را با استفاده از پيك براي ما بفرستيد.

خريد قطعات گوشی آنر Play 20

اگر قصد خريد قطعات آنر پلی 20 را داريد، بايد به كيفيت و اصل بودن آن‌ها دقت كنيد. چرا كه در حال حاضر بسياري از افراد سودجو اقدام به فروش قطعات فيك و تقلبي با قيمت قطعات اصلي مي‌كنند. ما در مجموعه تعميرات 118 كار عرضه انواع قطعات گوشي شما را به صورت كاملا اصل و اورجينال انجام مي‌دهيم. پس شما مي‌توانيد با خاطري آسوده نسبت به تهيه قطعات مورد نياز خود از مجموعه ما اقدام كنيد. اين امكان براي شما وجود دارد كه به راحتي از طريق سايت يا تلفن ما، قطعات مورد نياز خود را سفارش دهيد.