نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیپد پرو 10.5 با تکنولوژی هایی که در ساخت آن بهره گرفته شده است توانسته جایگزین مناسبی به جای لپ تاپ خود را معرفی کند. با نمایشگر این آیپد، به گزینه ی مناسبی برای اموری مانند ویرایش اسناد اداری تبدیل شده است. در پنل جلویی این آیپد نمایشگر 10.5 اینچی با تراکم پیکسلی 265 قرار گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی آیپد پرو iPad Pro 10.5 حدود 341.4 سانتی متر مربع است و حدود 78.3 درصد پنل جلویی تبلت را به خود اختصاص داده است. در بالای ال سی دی دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت به چشم می خورد. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 2224 در 1668 و نسبت تصویر 4 به 3 اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز این تبلت را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 8134 میلی آمپر تامین می کند. برای فول شارژ باتری آیپد پرو iPad Pro 10.5 حدود 3 ساعت و 20 دقیقه زمان لازم است. همچنین در استفاده ی ترکیبی شامل وب گردی، تماشای فیلم، فعالیت در شبکه های اجتماعی بیش از 9 ساعت شما را همراهی می کند. با وجود اینکه کاربران ترجیح می دهند تا با گوشی خود عکاسی کنند و با دوربین تبلت، شرکت اپل سنسور 12 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی این تبلت در نظر گرفته است. دوربین این محصول همچنان توانایی‌های زیادی دارد و یکی از بهترین نمونه‌های موجود به شمار می رود. اسکنر اثر انگشت و دکمه هوم این تبلت با هم در یک تعبیه شده و پایین ال سی دی جای گرفته اند.

تعمیر آیپد پرو iPad Pro 10.5

تعمیر محصولات کمپانی اپل کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها و تبلت ها به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیر آیپد پرو iPad Pro 10.5 را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض آیپد پرو iPad Pro 10.5، تست های نهایی انجام می شود و دستگاه برای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات آیپد پرو 10.5

از جمله قطعات آیپد پرو 10.5 موجود در این مجموعه می توان به باتری، تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد. افرادی که تمایل به خرید قطعات آیپد پرو iPad Pro 10.5 از این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا از آخرین قیمت قطعات آیپد پرو iPad Pro 10.5 مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات و راهنمایی شما برای خریدی مطمئن هستند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.