نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیر  گوشی موتورولا  Moto G9 Play

آیا به دنیال رفع عیب گوشی خود هستید؟ آیا حس می­‌کنید که دستگاه شما دچار مشکل شده است؟ کمپانی موتورولا از قدیمی‌­ترین تولیدکنندگان گوشی­‌های هوشمند است. به همین دلیل می‌­توان گفت که قدمت زیاد، تجربه­‌ی زیادی را هم با خود به همراه می‌­آورد. درنتیجه، کیفیت از ویژگی های بارز این برند است. گوشی Moto G9 Play یکی از جدیدترین تولیدات این برند است. ای کاش گوشی­‌های هوشمند از جمله گوشی موتورولا G9 Play همیشه آن حالت اولیه و آرمانی خود را حفط می­‌کردند. اما نکته‌­ی غم‌­انگیز اینجاست که گوشی های هوشمند در معرض خطرات مختلفی هستند و ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. خب نباید نگران شد و در وهله‌ی اول، باید به یک تعمیرکار ماهر و خوش‌­سابقه مراجعه کرد. در واقع این مرحله، مهم‌­ترین گام شما برای حل مشکل دستگاه است. اگر گوشی را به یک تعمیرکار ناشی دهید، ممکن است مشکلی به مشکلات شما اضافه شود. ما در تیم تعمیرات خود از افراد کاربلد و خبره استفاده می­‌کنیم تا نیاز سخت افزاری شما را در سریع‌­ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت برطرف کنیم. قطعات به کار برده شده در تعمیر گوشی شما، همه از لوازم اصل و اورجینال بوده و ضمانت­نامه معتبر مرکز نیز به شما تحویل داده می­‌شود. تعمیر گوشی موتورولا  Moto G9 Play را به ما بسپارید.

آسیب‌­دیدگی های رایج گوشی موتورولا  Moto G9 Play

واردات گوشی‌­های برند موتورولا، نسبت به سایر برندها مثل سامسونگ و شیائومی بسیار کمتر است. بنابراین تعداد دستگاه‌­های موتورولا در کشورمان بسیار کم است و همین امر می­‌طلبد که تعمیرکار با پیچیدگی­‌های سخت افزاری این برند، آشنایی کامل را داشته باشد. تعمیرکاران ما به پشتوانه­‌ی فعالیت چندین ساله­‌ی خود در این حرفه، از آشنایی کامل با آسیب‌­دیدگی های رایج گوشی موتورولا Moto G9 Play برخوردار هستند. بنابراین تیم تعمیرات ما با ضمانت کامل و تعهد کافی نسبت به تعمیر و رفع عیب گوشی شما اقدام می­‌کند. پس خیال شما راحت باشد.

خرابی ال سی دی گوشی موتورولا  Moto G9 Play

پنل ال سی دی بکار برده شده در این دستگاه از نوع IPS LCD است. این پنل ها نسبت به پنل­های AMOLD و SUPER AMOLED از قدمت بیشتری برخوردار هستند و ممکن است این پنل ال سی دی دچار مشکل شود. ممکن است با یک ضربه ناگهانی به صفحه، تاچ و ال سی دی از کار بیفتد. ممکن است در اثر یک لحظه غفلت، گوشی در درون آب بیفتد. اینها عواملی است که سلامت ال سی دی گوشی موتورولا Moto G9 Play را به مخاطره می‌­اندازند. اما جای هیچگونه استرس و اضطرابی نیست. شما می­‌توانید به راحتی سفارش خود را انجام دهید. تنها کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعویض  تاچ و ال سی دی موتورولا  Moto G9 Play آب خورده

همانطور که در بالا اشاره کردم، گوشی شما ممکن است در اثر یک غفلت به درون آب بیافتد.  همین یک لحظه غفلت کافی­‌ست تا ال سی دی موتورولا Moto G9 Play دچار آسیب و سوختگی شود. ما این مشکل را هم پوشش داده‌­ایم. ال سی دی سوخته، حس ناخوشایندی به کاربر وارد می‌­کند. برای رفع این مشکل تنها کافی­‌ست با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرابی باتری موتورولا  Moto G9 Play

خرابی باتری از دیگر آسیب های وارده به گوشی موتورولا Moto G9 Play است. خرابی باتری علائم بسیاری دارد که می‌توان به

  • بادکردن باتری
  • راه اندازی ناگهانی و خودکار گوشی: اگر این اتفاق مکررا رخ می‌دهد، نشان از آسیب باتری می‌دهد.
  • شارژ طولانی دستگاه نسبت به گذشته: هر باتری طول عمر مفیدی دارد که پس از گذشت حدودا دو سال این عمرمفید به اتمام می‌رسد و باتری کارکرد گذشته خود را نخواهد داشت.

اشاره کرد. این مشکل هم قابل برطرف شدن است. می‌توانید سفارش خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

مشکل شارژ موتورولا  Moto G9 Play

یکی دیگر از مشکلات گوشی Moto G9 Play که ممکن است با آن روبرو شوید، مشکل شارژ است. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌­دهد. در ابتدای امر توصیه می­‌کنیم که همیشه از شارژر فابریک خود گوشی استفاده نمایید تا به مشکل برنخورید. استفاده از شارژر اصل گوشی باعث می‌شود تا شما از طول عمر مفید باتری خود بطور کامل استفاده کنید. با این وجود و در صورت بروز مشکل در شارژ گوشیتان نگران نباشید. ما این مشکل را برای شما برطرف می‌کنیم.

تعویض هارد موتورولا  Moto G9 Play

سوختن هارد ممکن است در هر گوشی از هر برندی رخ دهد. این مشکل دلایل مختلی دارد، ولی از جمله دلایل رایجی که می­توان به آن اشاره کرد، استفاده حداکثری از گوشی و فشار مضاعف به آن است. هارد موتورولا Moto G9 Play در تیم تعمیراتی ما قابل عیب یابی و تعویض است. خیالتان راحت باشد.

قطعات گوشی موتورولا  Moto G9 Play

حل تمام مشکلات سخت افزاری شما با استفاده از تیمی از تعمیرکاران مجرب و کارآزموده انجام می‌­شود. تعمیرکاران ما همیشه بر این اصل متعهد بوده‌­اند که از محصولات اصل و اورجینال برای رفع عیب دستگاه شما استفاده کنند. محصولات ما با ضمانت نامه معتبر به دست شما می‌­رسد و ما در کار خود صادق و راستگو هستیم. نظرات مشتریان ما حاکی از این ادعاست. بنابراین، از قطعات به کار برده شده در دستگاه خود آسوده خاطر باشید و تنها کافی‌ست سفارش خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید.

خرید قطعات گوشی موتورولا  Moto G9 Play

علاوه بر اینکه امکان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما را پوشش داده‌­ایم، به سایر نیازهای شما هم فکرمی‌­کنیم. خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G9 Play یکی از همین قدم‌­ها برای رفاه حال شما مشتریان عزیز است. قطعاتی که از مرکز تعمیرات 118 به دست شما می‌­رسد اصل و اورجینال است. این محصولات اصل و اورجینال با بهترین قیمت ممکن به دست شما می­‌رسد. اگر احیانا قیمت قطعه یا محصولی در سایت موجود نیست، به راحتی می­‌توانید از طریق تماس و ارتباط با کارشناسان ما در تیم فروش، از این موارد اطلاع پیدا کنید. هدف ما جلب رضایت حداکثری شماست.