نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیر iPad 10.2 (2020)

این آیپد شرکت اپل در دسته بهترین تبلت‌های میان رده قرار می‌گیرد؛ چرا که هم از نظر کیفیت قطعات در سطح مناسبی قرار داشته و هم قابلیت‌های نرم افزاری زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود این، اگر مراقبت‌های لازم حین استفاده از آیپد 10.2 (2020) را مد نظر نداشته باشید، ممکن است تبلت‌تان از نظر نرم افزاری یا فیزیکی دچار آسیب دیدگی شود. با توجه به این که این تبلت دارای اندازه بزرگی است، نیاز به دقت بیش‌تری هم برای کنترل آن وجود دارد؛ به همین دلیل، در اکثر موارد امکان مشکلات و آسیب دیدن سخت افزاری آن وجود دارد. اگر چه در ابتدا باید از آیپد خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید تا دچار خرابی نشود، اما اگر این اتفاق رخ داد، باید به فکر پیدا کردن مراکزی معتبر جهت تعمیر آن باشید. با توجه به این که تعمیر این تبلت نیاز به تخصص بالایی دارد، نمی‌توان این کار را به هر کسب سپرد. چرا که افراد ناوارد ممکن است در حین تعمیر، ناخواسته به بخش‌های دیگر آیپد شما هم آسیب وارد کرده و باعث وجود مشکلاتی در عملکرد آن شوند. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از نیروهای تعمیر کار حرفه‌ای و با تجربه، کار تعمیر آیپد iPad 10.2 2020 شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهیم. پس در صورتی که آیپدتان در هر کدام از جنبه‌های سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل شده است، با خاطری آسوده آن را برای ما بفرستید.

آسیب دیدگی‌های متداول iPad 10.2 2020

به طور کلی می‌توان آسیب‌ها و ایرادات رایج آیپد شما را در دو دسته مشکلات نرم افزاری و خرابی‌های سخت افزاری قرار داد. هر دو گروه از این مشکلات در تبلت 10.2 2020 شما ممکن است رخ بدهند، اما معمولا ایرادات نرم افزاری راحت‌تر قابل حل بوده و نیاز به صرف هزینه کم‌تری هم دارند. این گونه مشکلات به طور معمول یا از استفاده نادرست شما از این آیپد و یا به دلیل نفوذ برخی بدافزارها به تبلت‌تان ناشی می‌شوند. رایج‌ترین مشکلات نرم افزاری شامل ویروسی شدن تبلت، اختلال در عملکرد آن و به اصطلاح هنگ کردن آیپد و مشکلات سیستم عاملی هستند. برای رفع این دسته از آسیب‌ها باید به مراکزی مراجعه کنید که از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشند.  آسیب‌ها و خرابی‌های سخت افزاری آیپد شما مقداری متفاوت‌تر از این ایرادات هستند. این دسته از آسیب‌ها به طور معمول در اثر افتادن تبلت از ارتفاع، ضربه خوردن آن و یا نفوذ آب به آیپدتان به وجود می‌آیند. برای برطرف کردن این مشکلات باید هزینه بیش‌تری را متحمل شده و البته به زمان بیش‌تری هم برای تعمیرات نیاز است. این موضوع هم به این دلیل است که در بیش‌تر موارد که آیپد iPad 10.2 شما از نظر فیرزیکی آسیب می‌بیند، نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری و عملکرد مناسب برای تعمیر آن‌ها را بیان می‌کنیم.

خرابی تاچ و ال سی دی آیپد 10.2 (2020)

خرابی تاچ و ال سی دی تبلت iPad 10.2 (2020)

شرکت اپل در صفحه نمایش این تبلت خود از فناوری Retina IPS LCD استفاده کرده است. سایز تاچ و ال سی دی این آیپد 10.2 اینچ بوده و مساحت آن 324.6 سانتی متر مربع است. رزولوشن و وضوح تصویر صفحه نمایش iPad 10.2 (2020) هم برابر با 1620 در 2160 است که نشان از کیفیت بالای تصویر آن دارد. هم چنین بر روی ال سی دی آیپد iPad 10.2 2020 از محافظ شیشه‌ای و قدرتمندی استفاده شده است که تاچ و ال سی دی را در برابر برخی آسیب دیدگی‌ها مقاوم کند. علاوه بر این، لایه oleophobic coating قرار گرفته بر روی صفحه نمایش آن، باعث می‌شود که اثر چربی یا اثر انگشت بر روی آیپد شما باقی نماند. با وجود این قابلیت‌ها، باز هم در بیش‌تر موارد شاهد آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی این آیپد هستیم. در این موارد علائمی از جمله ایجاد نقاط و ناحیه‌های رنگی در صفحه، تاریک شدن ال سی دی و سوسو زدن تصویر را در آیپدتان مشاهده خواهید کرد. هنگام مواجه شدن با این علائم، باید بدانید که صفحه نمایش آیپد شما آسیب دیده و جهت تعمیر آن به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

آسیب دیدن باتری iPad 10.2 2020

خرابی باتری آیپد 10.2

باتری قرار داده شده بر روی گوشی شما یک باتری مناسب و از نوع لیتیوم یونی است. شما می‌توانید با استفاده از یک بار شارژ کامل این باتری، تا 10 ساعت تماس تلفنی داشته باشید. البته این باتری قابل جدا شدن و جا به جایی نیست و شما خود قادر به خارج کردن آن نیستید. به طورمعمول عمر مفید باتری شما در حدود دو تا سه سال است، اگر چه ممکن است استثناهایی هم وجود داشته باشد. بعد از گذشت عمر مفید باتری iPad 10.2 2020 شما، کم کم باتری کارایی خود را از دست داده و دیگر توانایی تامین انرژی لازم برای تبلت‌تان را ندارد. در این مواقع باید باتری آیپدتان را با یک باتری اصل و با کیفیت تعویض کنید تا دوباره عملکرد مناسب آیپدتان را به دست آورید. مهم‌ترین علائمی که هنگام خرابی باتری در آیپد شما بروز می‌کنند، شامل موارد زیر هستند:

  1. به پایان رسیدن شارژ باتری در زمانی کم‌تر از حالت عادی
  2. باد کردن و متورم شدن باتری
  3. خاموش شدن تبلت با جدا کردن آن از شارژر
  4. داغ شدن باتری در هنگام استفاده از آیپد

زمانی که این نشانه‌ها را در آیپدتان مشاهده کردید، باید هر چه زودتر جهت تعویض باتری اقدام نمایید؛ تا هم کارایی مناسب آیپدتان را بازیابید و هم از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

تعویض هارد پروگرم شده آیپد 10.2

یکی دیگر از قطعات این تبلت شما که بسیار با اهمیت بوده و امکان آسیب دیدگی آن هم وجود دارد، هارد آن است. نقش اصلی هارد ذخیره داده‌ها و اطلاعات در تبلت شما است، اما وظیفه اعمال مجوزهای لازم به سیستم عامل برای بوت کردن تبلت را هم بر عهده دارد. به همین دلیل، در صورتی که هارد شما آسیب ببند، علاوه بر این که امکان پاک شدن اطلاعات شما وجود دارد، عملکرد نرم افزارها و برنامه‌های موجود بر آیپد شما هم دچار اختلال خواهد شد. بنابر این باید تا حد امکان از اقداماتی که باعث آسیب دیدن و خرابی هارد iPad 10.2 2020 شما می‌شوند، خودداری نمایید. تغییر آیکون برخی برنامه‌ها، پاک شدن خود به خودب بعضی اطلاعات و هنگ کردن تبلت از مهم‌ترین دلایلی هستند که خرابی هارد آن را نشان می‌دهند. در صورتی که با این علائم در آیپدتان مواجه شدید، باید هر چه زودتر برای تعمیر هارد مراجعه نمایید. اگر در ابتدای آسیب دیدگی هارد اقدام کنید، احتمال تعمیر آن وجود داشته و از پاک شدن همه داده‌ها و اطلاعات شما جلوگیری خواهد شد.

تعویض قطعات iPad 10.2 (2020)

تعویض قطعات آیپد iPad 10.2 (2020)

باید دقت داشته باشید که تعمیر یا تعویض قطعات آیپد شما کاری حساس بوده و نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. به همین دلیل، برای این قبیل کارها باید به مراکزی مراجعه کنید که هم از کیفیت کار آن‌ها اطمینان دارید و هم می‌دانید که از قطعات با کیفیت جهت تعویض استفاده می‌کنند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مناسب برای تعمیر انواع تبلت و گوشی‌های موبایل، کار تعویض قطعات آیپد iPad 10.2 2020 شما را در سطح کیفی بالایی انجام می‌دهیم. کافی است تبلت تان را به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه و یا با استفاده از پست برای ما بفرستید.

خرید قطعات iPad 10.2 (2020)

اگر قصد خرید برخی از قطعات آیپد خود را دارید، اما نگران اصل و با کیفیت بودن آن‌ها هستید، آن‌ها را از ما تحویل بگیرید. ما در مرکز تعمیرات 118 عرضه انواع قطعات آیپد 10.2 (2020) شما را به صورت کاملا اورجینال انجام می‌دهیم. پس شما می‌توانید با خاطری آسوده نسبت به تهیه آن‌ها اقدام نموده و بر روی تبلت خود استفاده نمایید. این امکان برای شما وجود دارد که با مراجعه به مجموعه ما این قطعات را تحویل بگیرید. هم چنین شما می‌توانید آن‌ها را با مراجعه به سایت ما یا از طریق تلفن، سفارش دهید.