نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت سامسونگ که اکنون یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی‌های تلفن در سراسر دنیا است، همواره تلاش می‌کند تا با ارائه گوشی‌های با کیفیت و مناسب، رضایت مشتریان خود را جلب نماید. گوشی سامسونگ Galaxy M62 هم یکی از مدل‌های رده بالا این شرکت می‌باشد که هم از نظر قابلیت‌های نرم افزاری بسیار مطلوب و مناسب است و هم قطعات آن در استقامت بالایی ساخته شده‌اند. اما باید توجه داشته باشید که حتی این گوشی قدرتمند شما هم در برابر برخی عوامل آسیب پذیر است. مشکلاتی که ممکن است گوشی سامسونگ شما را تهدید کنند، هم می‌توانند در حوزه نرم افزاری آن باشند و هم می‌توانند شامل قطعات سخت افزاری شوند. اصابت ضربه، افتادن از ارتفاع و نفوذ اب از مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث آسیب دیدگی سخت افزاری شما می‌شوند. بعترین راه در برابر این مشکلات محافظت از گوشی و مراقبت از آن در هنگام استفاده است. نفوذ و فعالیت بدافزارها هم از رایج‌ترین دلایل ایرادات نرم افزاری گوشی شما هستند که در بیش‌تر موارد از اینترنت و یا گوشی‌های دیگر به دستگاه شما وارد می‌شوند. برای محفوظ نگه داشتن گوشی خود از این نوع آسیب‌ها هم، بهترین روش استفاده از برنامه‌های محافظ مانند آنتی ویروس بر روی موبایل‌تان است. اما در صورتی که گوشی شما در هر کدام از این حوزه‌ها دچار آسیب و خرابی شود، باید به فکر مراجعه به موسسه‌های معتبر جهت تعمیر آن باشید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از پرسنلی ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات موبایل، کار تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M62 شما را در کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. برای این کار کافی است گوشی‌تان را برای ما ارسال کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M62

آسیب‌ دیدگی‌های متداول گوشی Galaxy M62

اگر چه گوشی Galaxy M62 شما در کیفیت بالایی توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است، اما ممکن است دچار مشکلات و آسیب‌های گوناگونی گردد. به طور کلی می‌توان آسیب دیدگی‌های این گوشی را در دو گروه مشکلات نرم افزاری و خرابی‌های سخت افزاری قرار داد. ایرادات نرم افزاری گوشی شما معمولا ساده‌تر قابل رفع شدن هستند و نیاز به صرف هزینه‌های کم‌تری برای تعمیرات دارند. برای برطرف کردن این مشکلات باید به افراد و یا موسسه‌هایی مراجعه کنید که دارای مهارت و دانش کافی در این زمینه باشند؛ در این صورت مشکل شما در مدت زمانی کوتاه حل خواهد شد. اما خرابی‌های سخت افزاری نیاز به زمان بیش‌تری برای تعمیرات دارند و به این دلیل است که در این گونه آسیب دیدگی‌ها عمدتا نیاز به تعویض برخی قطعات به وجود می‌آید. شکستگس تاچ و ال سی دی، ضعیف شدن و از کار افتادن باتری، ایجاد ایراد در هارد و قطعات این چنینی دیگر، از رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری گوشی سامسونگ Galaxy M62 شما محسوب می‌شوند. در ادامه بیش‌تر به توضیح این آسیب‌ها و اقدامات مناسب در این مواقع، خواهیم پرداخت.

خرابی تاچ و ال سی دی Galaxy M62

شرکت سامسونگ برای ساخت صفحه نمایش این مدل گوشی خود از فناوری Super AMOLED Plus استفاده کرده که بسیار عالی است و تا حد زیادی ویژه این شرکت به حساب می‌آید. صفحه نمایش این گوشی دارای 420 نیت روشنایی بوده و از تراکم پیکسلی 393 پیکسل در اینچ برخوردار است. سایز تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy M62 برابر با 6.7 اینچ و مساحت آن 108.4 سانتی متر مربع است. این گوشی از رزولوشن و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل برخوردار می‌باشد که وضوحی مناسب محسوب می‌شود. نسبت صفحه نمایش این گوشی به کل سطح بدنه آن 86.7 درصد و نسبت ابعاد تصویر آن 20:9 است. با وجود کیفیت این تاچ و ال سی دی، اما باز هم در برابر برخی عوامل مانند فشارهای قوی، ضربات محکم و آب دیدگی آسیب پذیر است. زمانی که تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ شما دچار آسیب می‌شود، یک سری علائم در گوشی‌تان بروز می‌کند که با مشاهده آن‌ها متوجه این موضوع خواهید شد. مهم‌ترین این علائم عبارتند از:

  • ایجاد خطوط و لکه‌های رنگی در صفحه
  • از کار افتادن بخش‌هایی از تاچ گوشی
  • سوسو زدن تصویر و خاموش و روشن شدن‌های متوالی
  • تاریک شدن صفحه که در اثر سوختن ال سی دی ایجاد می‌شود

در صورتی که گوشی‌تان با هر کدام از این علائم مواجه شود، باید به فکر تعویض تاچ و ال سی دی باشید.

آسیب دیدن باتری گوشی گلکسی M62

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M62

در این گوشی از یک باتری فوق العاده قوی استفاده شده که دارای ظرفیت 7000 میلی آمپری است. این باتری از نوع Li-Po یا لیتیوم پلیمری است که نسبت به باتری های یونی از قدرت و قابلیت شارژدهی بیش‌تر، وزن سبک‌تر و انعطاف پذیری بالاتری برخوردار است. باتری گوشی سامسونگ Galaxy M62 هم چنین از قابلیت شارژ سریع 25 واتی برخوردار است. این قابلیت باعث می‌شود درصدهای ابتدایی شارژ با سرعت بیش‌تری انجام شوند و در کل شارژ کامل گوشی‌تان زودتر پر شود. البته این باتری مانند بسیاری از باتری‌های گوشی‌های جدید قابل جدا شدن نیست و شما خودتان نمی توانید آن را خارج کنید. به همین دلیل، در صورت نیاز به خارج کردن و یا تعویض باتری، باید به مراکزی مراجعه کنید که این کار را به خوبی برای شما انجام می‌دهند. برخی اقدامات مانند کار کردن با گوشی زمانی که در حال شارژ شدن است و استفاده از شارژرهای تقلبی و نامناسب می‌توانند باعث خراب شدن باتری شما شوند. به طور معمول، این‌ باتری در هنگام خرابی با علائمی مانند باد کردن و داغ شدن، خاموش شدن در هنگام جدا کردن آن از شارژ و تخلیه سریع شارژ مواجه می‌شود.

ایراد پیدا کردن هارد Galaxy M62

این گوشی سامسونگ شما قابلیت پشتیبانی از هارد microSDXC را دارد. در هنگام ساخت گوشی از هاردی با ظرفیت 128 یا 256 گیگ بر روی آن استفاده می کنند که توانایی پشتیبانی از رم 8 گیگا بایتی را دارا می باشند. کاربران با توجه به نیاز خود به حافظه دستگاه و هزینه‌ای که می‌خواهند بابت خرید گوشی بپردازند، می‌توانند گوشی با حافظه هارد دلخواه خود را انتخاب کنند. هارد گوشی Galaxy M62 از نظر سخت افزاری در مقاومت بالایی ساخته شده است؛ اما اقداماتی مانند ریست کردن گوشی زمانی که در حال شارژ شدن است، اجرای بازی‌های سنگین بر روی گوشی و استفاده از شارژرهای تقلبی و فیک، می‌توانند به آن آسیب برسانند. زمانی که هارد سامسونگ شما با مشکل مواجه می‌شود، علائمی مانند حذف خود به خود اطلاعات، تغییر آیکون برنامه ها و مختل شدن عملکرد نرم افزارها در گوشی‌تان قابل مشاهده هستند. در این مواقع باید هر چه زودتر جهت تعمیر هارد اقدام کنید تا از حذف شدن داده‌ها و اطلاعاتی که بر روی هارد ذخیره شده‌اند، جلوگیری شود.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy M62

تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M62

اگر گوشی Galaxy M62 شما از لحاظ نرم افزاری و یا قطعات سخت افزاری آسیب دیده است، باید جهت تعمیرات به مراکزی مراجعه کنید که از مهارت و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با بهره‌گیری از نیروهای متخصص هم در زمینه نرم افزار و هم سخت افزار، کار تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات گوشی شما را، به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهیم. پس اگر موبایل شما با مشکل مواجه شده است، عجله کنید و هر چه زودتر آن را برای ما بفرستید تا کار تعمیرات آن را برای شما انجام دهیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M62

اگر قصد خرید قطعات مناسب برای گوشی سامسونگ خود را دارید و با کیفیت و اورجینال بودن آن‌ها هم برای شما اهمیت دارد، این قطعات را از مجموعه ما دریافت کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 انواع قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M62 شما را به صورت کاملا اصل و مناسب عرضه می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت و اطمینان کامل نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنید. این امکان برای شما وجود دارد که به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و این قطعات را تحویل بگیرید. در صورت عدم تمایل می توانید به صورت غیرحضوری، از طریق تلفن و یا مراجعه به سایت ما، قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید.