نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی One M9 در مارس سال 2015 با وزنی معادل 157 گرم و ابعادی به اندازه‌ی 144.6 x 69.7 x 9.6 میلی‌متر توسط کمپانی HTC رونمایی شد. بدنه‌ی این گوشی ساختاری مرکب از شیشه و فلز است و قاب پشت دستگاه به همراه فریم آن از نوع آلومینیومی است که باعث یکپارچگی دستگاه شده است. اسپیکر استریو، سیستم عامل اندروید 5، تراشه کوالکام MSM8994 اسنپدراگون 810، پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 430 و نمایشگر 5 اینچی از مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌روند. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ام9 به عنوان رابط کاربری 68 درصد از پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است. این نمایشگر از نوع Super LCD3 است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ هستند. محافظت از این قطعه برعهده لایه‌ی شیشه‌ای است که به نام کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 شناخته می‌شود. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای 32 گیگابایت ظرفیت و 3 گیگ رم می‌باشد، امکان افزایش حافظه داخلی به دلیل پشتیبانی از درگاه کارت حافظه برای کاربران فراهم شده است.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی وان ام 9 مجهز به یک سنسور با کیفیت 20 مگاپیکسلی است و قادر است تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ثبت رساند. این دوربین از قابلیت فلش دوگانه LED و ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. کاربران از طریق این دوربین می‌توانند با کیفیت‌های  پیکسلی2160 با نرخ 30 فریم بر ثانیه، 1080 پیکسلی با نرخ 60 فریم بر ثانیه، 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه با ضبط صدای استریو ویدئوهای خود را ضبط نمایند. دوربین سلفی این گوشی از لنز ضعیف 4مگاپیکسلی برخوردار است و ویدئوهای 1080 پیکسلی ضبط می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی وان ام 9 با ظرفیت شارژدهی 2840 میلی آمپر انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند. با یک بار شارز کامل باتری گوشی کاربران می‌توانند 22 ساعت مکالمه صوتی داشته باشند و به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع می‌توانند این باتری را در مدت زمان کوتاهی با استفاده از یک شارزر 18 واتی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One M9

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی اچ تی سی One M9 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی اچ تی سی One M9 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت مشتریان تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی One M9 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M9

خرید قطعات یکی از مهم‌ترین فرآیندهای کاری تعمیرکاران و کاراموزانی است که در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. خرید قطعات بهتر است از مراکز معتبر انجام گیرد چرا که برخی از مراکز قطعات فیک و نامرغوبی را به عنوان قطعات اورجینال به فروش می‌رسانند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی اچ تی سی وان ام9 هستند می‌توانند به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند و از قطعات اورجینال همچنین فاکتور خرید بهره مند گردند. خرید از این مجموعه به صورت حضوری و آنلاین صورت می‌پذیرد بنابراین در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانید سقارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید. به دلیل نوسانات ارزی قیمت برخی از محصولات در سایت درج نشده است لذا جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی وان ام9 می‌توانید با این مجموعه تماس بگیرید.