نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی سامسونگ از گوشی ارزان قیمت خود در جولای سال 2020 رونمایی کرد. پردازنده ی مرکزی گوشی را چیپست 28 نانومتری Mediatek MT6739 تشکیل می دهد و بر روی آن پردازنده ی گرافیکی PowerVR GE8100 قرار گرفته است. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی 2 و 32، 1 و 16 گیگابایت به بازار عرضه شده است. دارای 3 رنگ پرطرفدار مشکی، آبی و قرمز می باشد و حدود 150 گرم وزن دارد. به طور کلی این گوشی از دو سیم کارت هم زمان پشتیبانی می کند و شما می توانید از جایگاه دوم جهت قرار دادن کارت حافظه ی SD استفاده کنید.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر لمسی خازنی PLS TFT قرار گرفته است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارا می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core حدود 71 سانتی متر مربع است و نزدیک به 75 درصد پنل جلویی به نمایشگر اختصاص داده است. قطر نمایشگر 5.3 اینچ و دارای نسبت تصویر 18.5:9 است. در هر اینچ از این نمایشگر، 311 پیکسل نمایش داده می شود و از رزولوشن تصویر 720 در 1480 بهره می برد. ناچ قطره ای برای این گوشی در نظر گرفته نشده و دوربین سلفی به همراه اسپیکر و سنسور مجاورت در لبه ی بالایی گوشی جای گرفته اند. سامسونگ سنسور 5 مگاپیکسلی را برای گوشی گلکسی A01 کر در نظر گرفته است که می تواند در شرایط نوری مناسب عملکرد خوبی را داشته باشد.

روی قسمت پشتی دستگاه ماژول بیضی شکلی دیده می شود که داخل آن دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED جای گرفته است. دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A01 Core به شما این امکان را می دهد تا بتوانید 30 فریم در ثانیه فیلم را با سرعت 1080p ضبط کنید. انرژی مورد نیاز گوشی را برای روشن شدن باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جا به جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی A01 کر

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy A01 Core به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A01 Core روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.