نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ابتدای سال 2017 نسل پنجم گوشی های موتورولا سری G یعنی گوشی موتورولا Moto G5 و گوشی موتورولا G5 Plus که برخلاف تصورات هر دو نسبت به moto G4 و moto G4 Plus  گوشی‌های کوچک‌تری هستند به بازار تلفن های هوشمند وارد شدند. شرکت لنوو مالک برند موتورولا در این سری از گوشی های موتورولا به جای ارتقاء سایز صفحه‌ نمایش به سراغ موارد با اهمیت‌تری همچون پردازنده قوی‌تر و کم‌مصرف‌تر، دوربین با کیفیت‌تر و حافظه داخلی بالاتر رفت تا شاید این ارتقا باعث درخشش دوباره برند موتورولا شود.

تعمیرات و قطعات گوشی موتورولا G5 Plus

هر چند در این گوشی با بهتر شدن پردازنده میزان مصرف باتری کمتر شده است اما اگر شما هم جزوه آن دسته از افرادی هستید که در سال 2017 این گوشی را خریداری کرده اید به طور حتم در چند ماه آینده نیاز به تعویض باتری  گوشی موتورولا Moto G5 خواهید داشت. مرکز فروش و تعمیرات 118، فروشنده انواع باتری و قطعات اورجینال  گوشی موتورولا می باشد. برای مشاهده قطعات مورد نیاز خود می توانید به فروشگاه قطعات 118 نگاهی انداخته و در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر برای تعویض باتری موتورولا Moto G5 Plusو یا تعویض تاچ و ال سی دی موتورولا Moto G5 plus، اطلاع از قیمت باتری اورجینال گوشی مو تورولا به مرکز فروش و تعمیرات 118 تماس بگیرید.

اما اگر بعد از دو سال استفاده مداوم از گوشی موتورولا Moto G5 Plus، دچار مشکل آنتن دهی و یا مشکلات جانبی دیگر شده اید برای تعمیر گوشی موتورولا Moto G5 Plus میتوانید به مرکز فروش و تعمیرات 118 مراجعه کنید در این مرکز کلیه قطعات اورجینال گوشی موتورولا Moto G5 Plus همراه با گارانتی و تضمین کیفیت ارائه می شود. مرکز تعمیرات 118 عیب یابی تمام گوشی های موتورولا و یا سایر برند ها را به صورت رایگان انجام داده و بعد از آن هزینه تعمیر وشی موتورولا Moto G5 Plus  همراه با قطعات مورد نیاز را به شما اعلام خواهد کرد تا در صورت تمایل شما، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر گوشی موتورولا Moto G5 Plus صورت گیرد.

ما در این مرکز علاوه بر تامین قطعات مورد نیاز گوشی های موتورولا، اپل، سامسونگ و… امکان تعمیرات تمامی اسمارت فون ها، لپ تاپ و هر کالای دیجیتال دیگری نظیر ساعت های هوشمند را نیز فراهم کرده ایم. مرکز تعمیرات 118 با یک دهه فعالیت در زمینه تعمیرات تجربه ای ارزشمند در این حوزه دارد. روند کاری مرکز فروش و تعمیرات 118 به گونه ای ست که تعمیرکاران  ما شما را در جریان تمامی مراحل تعمیر قرار داده و قبل از هر گونه تعمیرات و یا تعویض قطعه با شما هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

 مرکز تعمیرات 118 خدمات تخصصی نظیر تعویض تاچ و ال سی دی موتو جی 5 پلاس، تعویض سی پی یو، تعویض هارد موتورولا، عیب یابی رایگان، تعمیرات موبایل در محل، پخش قطعات موبایل اورجینال موترولا پخش آیسی اورجینال موبایل و …. در کوتاه ترین زمان ممکن و با تضمین کیفیت ارایه می کند. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی‌ست، همچنین ما خود را ملزم به اجرای ظوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری می دانیم.