نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

سامسونگ در یک مراسمی از اولین تبلت های پرچم دار خود با نام های Galaxy Tab S7 و Tab S7 Plus در آگوست سال 2020 رونمایی کرد. پنل جلویی تبلت میزبان نمایشگر 11 اینچی با پنل لمسی خازنی Super AMOLED می باشد. نمایشگر این تبلت بسیار بزرگ است و به راحتی روی دست قرار نمی گیرد. اگر این تبلت را به دست بگیرید رهگذران فکر می کنند که شما مانیتور در دست گرفته اید. مساحت تاچ و ال سی دی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus حدود 446 سانتی متر مربع است و نزدیک به 85 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 266 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1752 در 2800 می باشد.

نمایشگر تبلت فاقد بریدگی است و دوربین سلفی در لبه ی بالایی کنار اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت جای گرفته است. دوربین سلفی از سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و لنز واید 26 میلی متری بهره می برد. این دوربین، فیلم برداری با کیفیت 1080 را برای کاربر فراهم می کند. بر روی درب پشت دستگاه یک لایه شیشه ی ضخیم قرار گرفته و به جذابیت دستگاه افزوده است. درب پشت تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus و همچنین فریم دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است و بر روی آن دوربین دوگانه تبلت جای گرفته است. لنز اصلی دستگاه از سنسور 13 مگاپیکسلی و لنز دوم از دوربین فوق عریض با وضوح 5 مگاپیکسلی بهره می برد. تبلت ها معمولا گزینه ی مناسبی برای عکاسی نیستند زیرا ابعاد بزرگی دارند. با این حال این تبلت می تواند تصاویر خیره کننده ای را ثبت کند.

سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.5 بر روی دستگاه نصب شده است. چیپست Snapdragon 865 Plus وظیفه ی پردازش دستگاه را بر عهده دارد و جزو جدیدترین و قدرتمند ترین چیپست بازار فناوری به شمار می رود. شما می توانید با استفاده از این تبلت، با خیالی آسوده به انجام بازی های سنگین بپردازید. این تبلت در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایت به بازار عرضه شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10090 میلی آمپر ساعت تامین می کند. با استفاده از فست شارژ 45 واتی، باتری تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus برای فول شارژ شدن به کمتر از 3 ساعت وقت نیاز دارد. اگر گیمر هستید، باتری این تبلت تا 10 ساعت استفاده ی مدام شما را همراهی می کند.

تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات تبلت سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy Tab S7 plus به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 plus روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.