نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto E 2nd Gen در فوریه سال 2015 به بازار عرضه شده است. در پنل جلویی این گوشی ال سی دی 4.5 اینچی با تراکم پیکسلی 245 قرار گرفته است. این ال سی دی از نوع IPS LCD می باشد و تصاویر در این گونه نمایشگرها با رنگ بهتر و دید وسیع تر دیده می شوند. از تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto E 2nd Gen یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 در برابر خش و ضربه مراقبت می کند. اسپیکر این گوشی بالای ال سی دی قرار دارد و جک هدفون نیر روی لبه ی بالایی قرار گرفته است.

 موتورولا برای دوربین اصلی این گوشی، سنسور 5 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.2 را در نظر گرفته است. هارد پروگرم شده به کار رفته در این گوشی از نوع eMMC 4.5 و دارای حجم 8 گیگابایتی است. پورت شارژ این گوشی از نوع microUSB 2.0 و روی لبه ی پایینی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز نمایشگر 4.5 اینچی این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2390 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto E قابل تعویض توسط کاربر نیست و در صورتی که قصد تعویض دارید این کار باید به دست تعمیرکار انجام شود.

تعمیر گوشی موتورولا Moto E

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا Moto E را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا Moto E به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Moto E موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا Moto E موجود است و تعمیرکارانی که قصد تکمیل کردن قطعات خود را دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعات خود را تکمیل کنند. جهت خرید قطعات موتورولا Moto E به صورت اینترنتی می توانید با کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به این سفارشات رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. از قطعات موتورولا موتو ای موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto E روی سایت موجود نیست با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.