نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Xcover FieldPro در سال ۲۰۱۹ معرفی شده و در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده است. ابعادی که برای این گوشی در نظر گرفته شده اند برابر با 158.5 x 80.7 x 14.2  میلیمتر می باشد و وزن آن 256 گرم است. در نمایشگر این گوشی از فناوری IPS LCD استفاده شده است و در اندازه 5.1 اینچ ساخته شده که 56.1 درصد از صفحه رویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر ‌کیفیت بالایی دارد و رزولوشن آن برابر با 1440 * 2560 پیکسل است که به نسبت 16 به 9 می توانید تصاویر را در مساحت حداکثری 71.7 سانتی متر مربعی ملاحظه نمایید. بر روی ال سی دی نیز از گوریلاگلس استفاده شده است تا در برابر خش و ضربات کوچک ال سی دی محفوظ بماند.

باتری یکی دیگر از قطعات مهم در گوشی می باشد که تنها منبع تامین کننده انرژی مورد نیاز گوشی می باشد. باتری که برای این گوشی در نظر گرفته شده است از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد. این باتری به راحتی برای کاربر قابل دسترس می باشد و می توانید با آسیب دیدن آن را تعویض نمایید. دوربین از قطعات دیگری می باشد که کیفیت آن برای کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری با کیفیت 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل می باشد. از دیگر ویژگی این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید 9.0، سی پی یو Octa-core و گرافیک Mali-G72 MP18 اشاره داشت.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ایکس کاور فایلد پرو

گوشی‌های همراه یکی از ابزارهای مهم و پر استفاده در زندگی امروزه می‌باشد که کاربران بسیاری از کارهای روزمره خود را با استفاده از این دستگاه انجام می‌دهند. به همین دلیل ممکن است سریع آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما انتخاب مرکزی معتبر بسیار مهم می باشد و باید دقت داشته باشید گوشی خود را به فردی مجرب بسپارید. در مرکز تعمرات 118 تعمیر گوشی ساموسنگ  Xcover FieldPro  با استفاده از بهترین ابزارهایی که برای تعمیرکاران مجرب خود فراهم کرده‌ایم انجام می‌شود. در این مرکز تماما از قطعات اورجینال استفاده می‌شود و پس از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی خواهید بود. قطعات گوشی گلکسی Xcover FieldPro  به صورت مستقیم وارد می‌شود و به همین دلیل هزینه تعمیر نیز بسیار مناسب می‌باشد. تمام خدمات دارای ضمانت بوده و می توانید در صورت وجود مشکل با تماس گرفته تا مشکل را برطرف نماییم.

خرید قطعات گوشی Samsung Xcover FieldPro

برای خرید قطعات گوشی گلکسی Xcover FieldPro باید ابتدا به کیفت آن توجه داشته باشید اما متاسفانه در بازار کنونی خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار شده است. دلیل این امر شباهت بسیار قطعات فیک به قطعات اصلی می‌باشد از طرفی قطعات فیک عمر پایینی دارند و حتی ممکن است به دیگر قطعات نیز آسیب وارد کنند و گوشی برای همیشه خاموش شود. اما با خرید از مرکزی معتبر می‌توانید این مشکل را برطرف نمایید. مرکز تعمیرات ۱۱۸ با سال‌ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می‌باشند. در این مرکز هم میتوانید تعمیر گوشی Galaxy Xcover FieldPro را به ما بسپارید و هم خرید قطعات را انجام دهید. تمام قطعات موجود در این مرکز اورجینال بوده و به صورت مستقیم وارد شده و به فروش می‌رسد. قیمت قطعات گوشی سامسونگ Xcover FieldPro در این مرکز بسیار مناسب است و دلیل آن حذف واسطه ها می‌باشد.