نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y7 Prime با یکسری از امکانات قابل توجه در ژوئن سال 2017 به کاربران عرضه شد. تاچ و ال سی دی هواوی وای 7 پرایم تعبیه شده بر روی پنل جلویی این دستگاه از اندازه‌ی 5.5 اینچی با تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ بهره گرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل خواهند بود. فناوری به کار رفته در این نمایشگر IPS LCD است که موجب تصاویری با کیفیت همراه با جزئیات می‌شود. بدنه‌ی این گوشی از مرکب شیشه و آلومینیوم طراحی و ساخته شده است. بدنه‌ی پشتی همراه با فریم این دستگاه آلومینیومی است که مقاومت بالایی را در برابر ضربه و خط و خش دارد.

هارد پروگرم شده یا همان حافظه‌ی داخلی این گوشی از نوع eMMC 5.1 است و دارای میزان ظرفیت 32 گیگابایت می باشد که کاربران می توانند این حافظه را با استفاده از کارت حافظه  افزایش دهند. این دستگاه شامل دو دوربین یکی در جلو به عنوان دوربین سلفی و یکی در پنل پشت گوشی می باشد. دوربین سلفی این دستگاه مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 است و دوربین اصلی گوشی هواوی وای 7 پرایم از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز f/2.2 برخوردار است. باتری گوشی هواوی وای 7 پرایم نیز با ظرفیت شارژدهی 4000 میلی‌آمپری به راحتی انرژی مورد نیاز دستگاه را برآورده می سازد.

تعمیر گوشی هواوی Y7 Prime

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y7 Prime را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر هواوی Y7 Prime به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Y7 Prime موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y7 Prime

یکی از خدمات مرکز تعمیرات موبایل 118 فروش انواع قطعات و ابزارآلاتی است که تعمیرکاران بدان نیاز دارند. امروزه تعمیرکاران تعمیرات اسمارت فون‌ها در تلاشند تا با استفاده از قطعات اورجینال رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و از آنجایی که این قطعات در این مرکز به فروش می‌رسد ما به شما این مجموعه را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه با رعایت اصول مشتری مداری درصدد جلب اعتماد و اطمینان مشتریان خود می‌باشد که این امر با ارائه خدماتی همچون تعویض و تعمیر قطعات توسط تعمیرکاران حرفه‌ای همچنین فروش قطعات اورجینال و با قیمتی مناسب محقق شده است. خرید قطعات گوشی هواوی وای 7 پرایم در این مرکز نیز برای تعمیرکاران نیز فراهم می باشد و می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین جهت این امر اقدام نمایند. لازم است جهت اطلاع از قیمت آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی وای 7 پرایم نیز با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.