نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا به صورت رسمی در نوامبر 2019 از گوشی Razr 2019 رونمایی کرد. از محبوبیت های این گوشی می توان به ال سی دی تا شدنی 6.2 اینچی این گوشی اشاره کرد. طراحی لولای موتو ریزر را می‌توان جذاب‌ ترین بخش آن دانست. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Razr حدود 86.9 سانتی متر مربع است و حدود 70.2 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این پنل از نوع P-OLED است و می تواند 16 میلیون رنگ واقعی را نمایش دهد. علاوه بر این نمایشگر، روی قسمت جلویی این دستگاه یک نمایشگر دیگر 2.7 اینچی نیز وجود دارد که با کمک آن دیگر نیازی نیست که درب گوشی را مکرر باز کنید. در بالای این ال سی دی بریدگی وجود دارد که در آن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر قرار گرفته است.

در قسمت پشتی دستگاه شاهد دوربین 16 مگاپیکسلی و نمایشگر دوم این گوشی هستیم. در قسمت پایینی این دستگاه اسکنر اثر انگشت زیر لوگوی گوشی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز گوشی تاشدنی موتورولا ریزر با باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2510 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Razr با کمک فست شارژ 15 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این باتری قابل تعویض نیست و هر گونه تعمیر و یا تعویض باید با استفاده از ابزار آلات مخصوص انجام شود. این باتری با کمک سوکت شارژ Type-C که در پایین این ال سی دی قرار گرفته است شارژ می شود.

تعمیر گوشی موتورولا Razr 2019

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا Razr  را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا Razr  به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Razr  موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا ریزر 2019

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی موتورولا Razr را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی موتورولا Razr می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی موتورولا Razr مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.