نمایش 1–8 از 16 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S6 با ابعاد 143.4 * 970.5 * 6.8 میلیمتر و 138 گرم وزن وارد بازرا شد. این گوشی به نوبه خود یکی از بهترین تولیدات شرکت سامسونگ در سال 2016 می باشد و در مقایسه با هم رده های خود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این گوشی با صفحه نمایش 5.1 اینچی که از نوع Super AMOLED می باشد تصاویر را با رزولوشن 1440 * 2560 پیکسل به نمایش می گذارد. بر روی ال سی دی نیز از کورنیک گوریلاگلس 4 استفاده شده است تا ال سی دی بر اثر ضربه ها خفیف آسیب ندیده و یا از خط و خش و رطوبت محفوظ بماند. همچنین به کمک پردازنده گرافیکی Mali-T760MP8 می توانید شاهد تصاویری با کیفیت بالا باشید.

سیستم عامل این دستگاه Android 5.0.2 بوده که پردازنده پر قدرت 8 هسته ای Octa-core نیز در آن استفاده شده است. این گوشی در سه ظرفیت 32 و 64 و 128 گیگی تولید شده است و هارد هر سه نوع از نوع UFS 2.0 می باشد. دوربین اصلی با کیفیت 16 مگابایت و دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل به شما کمک می کند تا با کیفیت بالایی عکس های خود را ثبت و یا فیلم برداری نمایید. اما باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2550 میلی آمپر ساعت که امکان مکالمه تا 17 ساعت را برای شما فراهم می کند، از بهترین نکات این گوشی است. امکان شارژ با قدرت 15 وات و یا شارژ بدون سیم باتری را نیز دارید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس6

ابزارها و دستگاه‌های الکترونیی که هر روز با بسیاری از آن ها ارتباط داریم از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که با آسیب به هر یک از آن ها کل ابزار دچار اختلال شده و باید آن را تعمیر و یا تعویض کرد تا بتوان مجدد از آن استفاده کرد. یکی از این ابزارها که هر لحظه از آن استفاده می کنیم گوشی های همراه می باشند و هر یک از قطعات آن ها ممکن است آسیب ببینند که باید تعویض یا تعمیر شوند. اما تعمیر دستگاه های الکترونیکی نیاز به مهارت بالایی دارد و باید توسط فردی مجرب انجام شود. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می‌باشد. می توانید تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید. بهترین ابزارها را تعمیرکاران این مجموعه در اختیار دارند و برای تعمیر از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ S6 استفاده می‌کنند.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6

تعمیرکاران و دوستانی که برای تعمیر قطعات گوشی Samsung S6 به دنبال خرید قطعات اورجینال می باشند می توانند به فروشگاه مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. در این مرکز تمامی قطعات با کیفیت اورجینال مستقیم و با حذف واسطه ها به فروش می رسد و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی Galaxy S6 بسیار مقرون به صرفه می باشد. در هنگام تعویض قطعات نیز بهتر است از کیفیت اورجینال قطعات استفاده کنید تا کیفیت اولیه گوشی مجددا بازگردانده شود. قطعات اورجینال کمی گرانتر می باشند اما قطعات فیک زودتر آسیب دیده و باید مجددا برای تعویض آن هزینه کنید و گوشی را تعمیر نمایید. خرید قطعات گوشی گلکسی S6 را می توانید از فروشگاه مرکز تعمیرات 118انجام دهید. در این مرکز تمام تلاش ما به ارائه بهترین خدمات به شما می باشد تا بتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.