نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

یکی از بهترین محصولات کمپانی HTC در نوامبر سال 2017 به عنوان گوشی اچ تی سی U11 Plus رونمایی شد. این دستگاه با وزن 188 گرم از بدنه‌ای شیشه‌ای و فریمی آلومینیومی پوشانده شده است که طراحی امروزه‌ی گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. این دستگاه به استاندارد IP68 مجهز شده است که بدان معناست دستگاه در برابر گرد و غبار و آب مقاومت است و کاربران می‌توانند گوشی خود را به مدت 30 دقیقه در 1.5متری سطح آب قرار دهند. سیستم عامل اندروید 9.0، تراشه کوالکام MSM8998 اسنپدراگون 835، پردازنده هشت هسته‌ای از مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌رود. ال سی دی گوشی اچ تی سی یو11 پلاس با اندازه‌ی 6 اینچی به طور تقریبی 78 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل و تراکم پیکسلی 537 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. استفاده از کورنینگ گوریلا گلس نسخه 5 بر روی این نمایشگر این قطعه را در برابر ضربه و آبخوردگی محافظت می‌کند. اچ تی سی این گوشی را در دو نسخه‌ی 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 128گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه کرده است.

دوربین اصلی گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس مجهز به یک سنسور 12 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/1.7 با تشخیص فوکوس خودکار می‌باشد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و همچنین به لطف فلش دوگانه LED کاربران می‌توانند در محیط‌های تاریک و کم نور عکاسی کنند. دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160، 1080 و HDR و ضبط صدای استریو را برای کاربران فراهم کرده است. دوربین سلفی این گوشی با لنز 8 مگاپیکسلی تصاویری با کیفیت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی یو11 پلاس دارای میزان ظرفیت شارژدهی 3930 میلی آمپر است که انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی U11 Plus

تعمیر گوشی اچ تی سی یو11 پلاس یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل 118 به کاربران خود ارائه می‌دهند. تعمیر و تعویض قطعات داخلی به سبب خرابی این قطعات براثر ضربه و یا آبخوردگی صورت می‌گیرد لذا در صورتی که با خرابی قطعات دستگاه خود مواجه شده‌اید لازم است به این مجموعه مراجعه نمایید. این مرکز با بهره گیری از قطعات و ابزارالات اورجینال بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند کرد. تعمیرکاران در ابتدا دستگاه را به صورت رایگان عیب یابی کرده و با اعلان هزینه و با رضایت شما اقدامات لازم را جهت تعویض گوشی اچ تی سی یو11 پلاس انجام خواهند داد. کاربرانی که در شهرستان هستند و امکان دسترسی به این مرکز را ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 Plus

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می‌توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی اچ تی سی U11 Plus را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی U11 Plus نیز اطلاع یابید.