نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه اکتبر سال 2017 هواوی یکی از محصولات خوش ساخت و بالا رده خود را در سری گوشی‌های میت 10 با نام گوشی هواوی Mate 10 Pro معرفی کرد. بدنه‌ی این گوشی از ساختاری شیشه‌ای و فلزی ساخته شده است. قاب پشت و پنل جلویی این دستگاه شیشه‌ای است و فریم آن از نوع آلومینیومی است. این دستگاه به لحاظ مشخصات سخت‌افزاری مانند دوربین، پردازنده و باتری قدرتمند از کیفیت بالایی برخوردار است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 10 پرو از اندازه‌ی 6 اینچ بهره برده است که به طور تقریبی 80 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. نسبت در این تصویر در این نمایشگر 18:9 است و تصاویر با کیفیت 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. کورنینگ گوریلا گلس به عنوان محافظ بر روی صفحه نمایش این دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است و کاربران امکان افزایش حافظه‌ی داخلی دستگاه را ندارند.

دوربین پشت گوشی هواوی میتت 10 پرو به دو دوربین مجهز شده است که به ترتیب دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 بهره برده است. لنز این دوربین توسط شرکت معروف لایکا ساخته شده است و از قابلیت فلش دوگانه LED، ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند. این دوربین قابلیت تصویربرداری در دو کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه برای کاربران فراهم می‌کند. باتری گوشی هواوی میت 10 پرو دارای ظرفیت 4000 میلی آمپری است که به دلیل پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع در مدت زمان 30 دقیقه 58 درصد از ظرفیت باتری شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Mate 10 Pro

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که کاربران جهت تعمیر دستگاه‌های هوشمند خود مانند تعمیر گوشی هواوی میت 10 پرو می‌توانند به آن مراجعه نمایند.  برخی از مراکز و تعمیرکاران به دلیل عدم تجربه و مهارت کافی در این زمینه ممکن است در حین بازنمودن گوشی به سایر قطعات دستگاه اسیب وارد نمایند و یا با استفاده از قطعات بی کیفیت و نامرغوب دستگاه کاربران را تعمیر نمایند. اگر به دنبال مرکز جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی میت 10 پرو خود هستید ما به شما این مجموعه را پیشنهاد می‌کنیم چرا که تعمیرکاران در این مرکز از مهارت و دانش کافی برخوردار هستند و از قطعات و ابزارآلات اورجینال استفاده می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید به این مرکز مراجعه کرده و در صورت عدم دسترسی کافی است دستگاه خود را برای ما پست نمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 Pro

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 10 Pro را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 10 Pro روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.