نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی پایین رده ی Redmi Note 5A در نوامبر سال 2017 به بازار معرفی شده است. شیائومی از ابتدای تولد به تولید گوشی های ارزان قیمت با کیفیت مناسب پرداخته است. پردازنده ی چهار هسته ای و 28 نانومتری اسنپدراگون 425 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. پردازش تسک های گرافیکی بر عهده ی پردازنده گرافیکی آدرنو 308 قرار دارد که از نمایشگر با رزولوشن HD و نرم 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.  این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 32 و 3، 4 و 48 گیگابایت در نظر گرفته شده است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و می توانید از جایگاه دوم سیم کارت جهت استفاده از کارت SD استفاده کنید.

پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.5 اینچ می باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر HD نزدیک به 270 پیکسل در هر اینچ است. با توجه به پایین رده بودن این گوشی، نمایشگر از ویژگی های مطلوبی بهره می برد. مساحت تاچ  ال سی دی گوی شیائومی Redmi Note 5A حدود 83 سانتی متر مربع و نزدیک به 71 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است بر روی نمایشگر یک لایه ی شیشه ای Corning Gorilla Glass 3 قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کند. در لبه ی بالای ال سی دی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه دیده می شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که می تواند تصاویر با کیفیتی را ثبت کند.

دوربین اصلی گوشی شیائومی Redmi Note 5A از سنسوری با حسگر 13 مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم f/2.2 بهره می برد. از ویژگی های این دوربین می توان به فوکوس خودکار تشخیص فاز، ثبت تصاویر HDR، ثبت تصاویر در محیط های تاریک اشاره کرد. درب پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت و فلش LED  می باشد. انرزی مورد نیاز گوشی برای روشن را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3080 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 5A با استفاده از شارژر معمولی شارژ می شود و از فست شارژ پشتیبانی نمی کند. با استفاده از باتری این گوشی می تواندی 75 ساعت به صورت مدام، موسیقی گوش دهید.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 5A

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 5A و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5A وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 5A به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5A روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.