نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core نسخه ی 2020 کاملا مشابه نسل قبل یعنی 2018 است و تنها تفاوت آن ها در فضای ذخیره سازی است. در این گوشی فضای ذخیره سازی تا دو برابر افزایش پیدا کرده است. این گوشی دارای یک نسخه با رم 1 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی می باشد که در آپریل سال 2020 به بازار معرفی شده است. از این مقدار حجم فقط 11.7 گیگابایت در اختیار کاربر قرار می گیرد و مابقی در تصرف سیستم عامل است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما می توانید تا حجم 256 گیگابایت کارت SD درون دستگاه قرار دهید. سیستم عامل Android Go Edition به کار رفته در این گوشی به شما این امکان را می دهد تا اپلیکیشن و محتوای دانلود شده را به صورت مستقیم به کارت حافظه انتقال دهید. سیستم عامل در نظر گرفته اندرویدOreo Go edition نسخه ی Android 8.0، و به هیچ وجه قابل به روز رسانی نیست.

این گوشی میان رده به پردازنده اگزینوس 7570 Quad مجهز شده است. چیپست به کار رفته در این گوشی با معماری 14 نانومتری از 4 هسته ی Cortex-A53 و پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 تشکیل شده است. تنها یک گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده به همین خاطر نمی توان انتظار زیادی از این گوشی داشت. سامسونگ Galaxy J2 Core برای افرادی که به دنبال گوشی با نمایشگر کوچک و کاربردی هستند مناسب است. برای تامین انرژی سخت افزار این گوشی از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core می تواند شما را تا 14 ساعت وب گردی همراهی کند. این باتری از قابلیت فست شارژ پشتیبانی نمی کند و به صورت معمولی شارژ می شود.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر واضح و روشن 5 اینچی قرار گرفته که در هر اینچ می تواند 220 پیکسل را نمایش دهد. پنل به کار برده در این گوشی از نوع PLS TFT  می باشد و  می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core حدود 66.7 در صد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده و مساخت آن 68.9 سانتی متر مربع است. لبه های این گوشی بسیار ضخیم به نظر می رسد و در این گوشی خبری از ناچ قطره ای نیست. دوربین سلفی در لبه ی بالایی جای گرفته است. از این دوربین 5 مگاپیکسلی می توانید جهت برقراری تماس ویدئویی و یا عکاسی سلفی بهره ببرید. درب پشت گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core از پلاستیک ساخته شده و روی آن دوربین اصلی دیده می شود. این دوربین دارای حسگر 8 مگاپیکسلی است و خوشبختانه از فوکوس خودکار پشتیبانی می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core 2020

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core 2020 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی سامسونگ گلکسی J2 Core 2020 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 کر

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy J2 Core 2020 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات سامسونگ Galaxy J2 Core 2020 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.