نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی با معرفی گوشی Redmi 2 توانست پا به عرصه ی پردازنده های 64 بیتی بگذارد. این گوشی در ژانویه سال 2015 با مشخصات فنی خوب و قیمت پایین به بازار معرفی شد. در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر 4.7 اینچی با پنل لمسی خازنی IPS LCD قرار گرفته است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. از ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 2 یک لایه  شیشه ای Corning Gorilla Glass 2 در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی جلوگیری می کند. مساحت این نمایشگر 60 سانتی متر مربع است و حدود 67 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن 720 در 1280، تراکم پیکسلی 312 و نسبت تصویر 16 به 9 اشاره کرد.

در لبه ی بالای ال سی دی دوربین سلفی، سنسور مجاورت و همچنین اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. برای ثبت تصاویر سلفی و تماس تصویری از دوربین 2 مگاپیکسلی استفاده شده است که قابلیت فیلم برداری را نیز دارا می باشد. درب پشت دستگاه میزبان دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد. دوربین اصلی به همراه فلش LED در مرکز دستگاه قرار گرفته اند و در پایین درب پشت برند شیائومی دیده می شود. در تنظیمات دوربین شیائومی ردمی 2 ، 12 فیلتر قرار دارد که به صورت آنلاین می توانید آن را بر روی عکس خود انداخته، سپس اقدام به عکاسی کنید. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به ثبت عکس پانوراما، HDR اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 2200 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi 2 با استفاده از فست شارژ 10 واتی شارژ می شود. این شارژر می تواند در مدت زمان 30 دقیقه، شارژ باتری را از 0 به 30 درصد برساند. ردمی 2 در 2 نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 2 و 16، 1 و 8  گیگابایت وارد بازار شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه اسنپدراگون 410 تشکیل می دهد که در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 306 قرار گرفته است. این گوشی به همراه سخت افزار قدرتمند و باتری 2200 میلی آمپری که دارد تنها 133 گرم وزن دارد و به راحتی در دست قرار می گیرد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی ردمی 2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی ردمی 2  وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 2

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi 2  به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi 2  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.