نمایش 1–8 از 24 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. در سپتامبر سال 2015 آیفون Iphone 6s Plus به بازار عرضه شده است. این گوشی از نمایشگری با قطر 5.5 اینچ از نوع IPS LCD بهره مند شده است. رزولوشن تصویر برابر 1920 در 1080 و تراکم پیکسلی 401 است. تسبت تصویر 16 به 9 می باشد و این گوشی دارای نسبت مناسبی است. در بالای ال سی دی آیفون Iphone 6s Plus دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم  f/2.2، فیس آیدی و اسپیکر مکالمه قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی از ویژگی‌های Auto HDR و ضبط 1080p ویدئوها پشتیبانی می کند و می توانید از طریق نمایشگر Retina به هنگام عکاسی چهره کاربر را روشن کنید.

سیستم عاملی که برای گوشی 6 اس پلاس در نظر گرفته شده از نوع iOS 9 است و قابل ارتقا تا iOS 13.3 می باشد. هارد پروگرم شده NVMe  در حجم های 46، 32 و 64 گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز نمایشگر 5.5 اینچی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2570 میلی آمپری تامین می کند. با استفاده از باتری آیفون Iphone 6s Plus شما می توانید 80 ساعت موزیم گوش کنید. برای این گوشی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است. با استفاده از این دوربین شما می توانید 30 فریم در ثانیه فیلم را با کیفیت 2160P ضبط کنید. کمی پایین تر از دوربین لوگوی اپل دیده می شود که روی بدنه ی تماما فلزی این گوشی جلوه ی زیبایی را بخشیده است.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 6s plus

مجموعه تعمیرات 118، مرکزی فوق پیشرفته با بروزترین تجهیزات برای تعمیر تمامی گوشی های آیفون به شمار می رود. ما در این مرکز مجموعه گسترده ای از خدمات را ارائه می دهیم و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی آیفون Iphone 6s Plus را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. تعمیرات اپل و تعویض قطعات گوشی آیفون 6s Plus، توسط کادر مجرب و ماهر در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد. کلیه تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند. گوشی آسیب دیده ی شما در ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد سپس هزینه ی تعمیر گوشی آیفون Iphone 6s Plus به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی مشتری تعویض انجام می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست تعمیرکاران ما برسانید.

خرید قطعات گوشی آیفون 6 اس پلاس

با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. کلیه ی قطعاتی که در این مجموعه به فروش می رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت خرید قطعات گوشی Iphone 6s Plus به صورت اینترنتی می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی Iphone 6s Plus روی سایت موجود نیست با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.