نمایش 1–8 از 16 نتیجه

نمایش 9 24 36

تعمیرات و قطعات گوشی آیفون X

قطعات آیفون X از آنجایی که در تعمیرات گوشی آیفون X بکار گرفته می شود حتما باید به صورت اصلی و اورجینال خریداری گردد. بارها دیده شده است که بکارگیری یک قطعه کپی منجر به خاموشی دائمی دستگاه و تحمیل هزینه های سرسام آور به کاربر گردیده است. مجموعه تعمیرات 118 با سال ها سابقه در حوزه فروش قطعات آیفون و تعمیرات آیفون این امکان را فراهم آورده است تا تمامی قطعات آیفون ایکس را از هر نقطه کشور خریداری نموده و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

اما چرا باید از قطعات اورجینال آیفون X در تعمیرات گوشی استفاده نمود؟ بطور کلی هرگونه اعمال تغییر در نوع قطعات آیفون ایکس می تواند باعث آسیب رساندن به سایر بخش های سخت افزاری گردد. علاوه بر این نکته، قطعات کپی و غیر اصلی در کوتاه مدت مشکل خرابی گوشی آیفون ایکس شما را برطرف می کند که در نهایت منجر به بازگشت ایراد و تعمیر مجدد گوشی آیفون ایکس می شوند. تعمیرات 118 با فروش قطعات آیفون X اورجینال در کنار گارانتی قطعات، به مرجعی بروز در حوزه فروش قطعات گوشی تبدیل گردیده است. از جمله قطعات موجود در فروشگاه تعمیرات 118 می توان به تاچ و ال سی دی آیفون، باتری آیفون، تعویض گلس آیفون، تعویض هارد آیفون و … اشاره نمود.

چطور قطعات آیفون X را خریداری نماییم؟ مجموعه تعمیرات 118 با بهرمندی از واحدهای تخصصی تعمیرات آیفون و فروش قطعات آیفون در کنار فروشگاه آنلاین قطعات گوشی، بستری را فراهم آورده تا در سریعترین زمان ممکن بتوانید به روش آنلاین تمامی قطعات آیفون ایکس را ثبت سفارش نمایید. همچنین کارشناسان واحد فروش آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما بوده تا در سریعترین زمان ممکن قطعه خود را تحویل بگیرید.

قطعات آیفون ایکس از گستردگی و تنوع زیادی برخوردار بوده بطوری که تمامی آنها بر روی فروشگاه قرار نگرفته است لذا می توانید برای اطلاع از موجود بودن قطعات و قیمت آنها با ما تماس بگیرید. در صورتی که تمایل دارید می توانید فرآیند تعمیر گوشی آیفون X خود را به واحد تعمیرات ما سپرده تا با استفاده از قطعات اورجینال آیفون X و تجربه بالای این تعمیرکاران، بالاترین کیفیت را برای تعمیر گوشی خود رقم بزنید. کلیه تعمیرات گوشی آیفون دارای گارانتی و مهلت تست بوده که بسته به نوع تعمیر متغییر است. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.