نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

سامسونگ اولین تبلت پرچمدار خود را با شبکه ی ارتباطی 5G در آگوست سال 2020 رونمایی کرده  است. این تبلت در سه نسخه وای فای، 4G , 5G به همراه بدنه و فریمی آلومینیومی به بازار عرضه شده است. قسمت پشتی تبلت S7 سامسونگ میزبان دوربین دوگانه ی دستگاه است که در قسمت بالا و سمت چپ دستگاه جای گرفته است. زیر این دوربین ها یک نوار به صورت عمودی به چشم می خورد که فقط جنبه ی زیبایی دارد. دوربین اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 از قابلیت هایی مانند HDR و Panorama بهره مند شده است. دوربین اصلی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه لنز واید می باشد و از قابلیت های ثبت تصاویر گسترده و عریض با قابلیت AF بهره می برد. سنسور 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی جای گرفته است و دارای لنز اولتراواید 12 میلی متری می باشد.

به طور کلی در تبلت های معمولی و یا پرچمدار از دوربین های با کیفیتی استفاده نمی شود زیرا اغلب افراد برای عکاسی از اسمارتفون های خود استفاده می کنند. قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی LTPS IPS LCD با قطر 11 اینچ است. مساحت تاچ و ال سی دی تبلت گلکسی Tab S7 حدود 350 سانتی متر مربع است و حدود 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 274 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1600 در 2560 پیکسل است. حاشیه های این تبلت بسیار باریک هستند و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در لبه ی بالایی دستگاه به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت قرار گرفته اند. این دوربین می تواند با کیفیت 1080p می تواند 30 فریم در ثانیه فیلم را ضبط کند.

انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 با استفاده از فست شارژ 45 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. باتری به صورت داخلی درون تبلت جای گرفته است و امکان تعویض توسط کاربر وجود ندارد. سیستم عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.5 بر روی تبلت نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست اسنپدراگون 865 پلاس 7 نانومتری تشکیل می دهد. این تراشه از 8 هسته تشکیل شده است که شامل 1 هسته Kryo 585 با فرکانس پردازشی 3.09 گیگاهرتزی و 3 هسته Kryo 585 با فرکانس پردازشی 2.42 گیگاهرتزی و 4 هسته Kryo 585 با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتزی می شود. پردازنده ی گرافیکی آدرنو 650 در کنار پردازنده ی اصلی قرار گرفته است.

تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات تبلت سامسونگ گلکسی اس 7

امکان خرید قطعات سامسونگ Galaxy Tab S7 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.