نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

  گوشی شیائومی می ای 2 در جولای 2018 به بازار معرفی شده است. در پنل جلویی این گوشی از پنل قدرتمند LTPS IPS LCD بهره گرفته شده است. در این نوع نمایشگر ها رنگ را بسیار طبیعی جلوه می دهند و به دلیل قیمت ارزانی که دارند بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است. مساحت ال سی دی گوشی شیائومی MI A2 حدود 92.6 سانتی متر مربع است و حدود 77.4 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 403، رزولوشن تصویر 1080 در 2160اشاره کرد.  دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه در بالای ال سی دی جای گرفته اند.

در قسمت پشتی دوربین دوگانه ی 12 و 20 مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار دارد که مقداری هم بیرون زدگی دارد. با استفاده از این دوربین شما می توانید 30 فریم فیلم را با کیفیت 2160 ضبط کنید. اسکنر اثر انگشت و لوگوی شرکت شیائومی نیز روی درب پشت جای گرفته است. حسگر اثر انگشت از سرعت بالایی برخوردار است و با برخورد انگشت به راحتی قفل نمایشگر باز می شود. در این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. با کمک فست شارژ 18 واتی باتری گوشی شیائومی MI A2 در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. باتری های لیتیوم پلیمری نسبت به شارژ بیش از حد حساس هستند و موجب منفجر شدن آن می شود. لذا در مدت زمان تعیین شده از سوی شرکت شارژ کنید. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی MI A2

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند در زندگی افراد نقش مهمی را ایفا می کند که افراد همواره از آن استفاده می کنند. در صورتی آسیب دیدگی نیز به دنبال تعمیری سریع و با کیفیت هستند. ما در این مجموعه با کمک تعمیرکاران ماهر و مجربی که داریم می توانیم تعمیر گوشی شیائومی MI A2 و دیگر برند ها در مدت زمان کوتاهی انجام دهیم. افرادی که تمایل به تعویض قطعات شیائومی MI A2 در این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری دستگاه خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال جهت نحوه ی تعمیر و یا مدت زمان تعمیر با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید. همکاران ما آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

  خرید قطعات گوشی شیائومی می ای 2

با خرید قطعات گوشی شیائومی MI A2 از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت نهایی تعمیر گوشی خود مطمئن باشید. ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات اورجینال و با کیفیت هستیم و تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند. امکان ثبت سفارش برای افرادی که در شهرستان هستند هم وجود دارد و می توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی MI A2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما دراین مجموعه  تماس بگیرید.