نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Mate 20 RS Porsche Design در اکتبر سال 2018 توسط کمپانی هواوی معرفی شد. این دستگاه با ابعاد 157.8 x 72.3 x 9.7  و وزن 187 گرم و نمایشگری با اندازه‌ی 6.39 اینچ نوعی فبلت به شمار می‌رود که کاربران علاقه‌مند به نمایشگرهای بزرگ را به خود جذب خواهد کرد. بدنه‌ی این دستگاه از شیشه و فلز ساخته شده است که در نسخه‌ی دیکر این دستگاه شاهد قاب پشت چرمی آن نیز هستیم که طرفدارای خود را دارد. ال سی دی گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین 87 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است و کاربران در آن شاهد تصاویری با کیفیت 1440 در 3120 پیکسل و تراکم پیکسلی 538 پیکسل بر اینچ هستند. در ساخت این نمایشگر از فناوری OLED استفاده شده است که تصاویر و متون را با کیفیت و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. این دستگاه در دو نسخه‌ی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم عرضه شده است.

هواوی برای دوربین اصلی گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین از سه دوربین استفاده کرده است. سنسور اول که 40 مگکاپیکسلی است، سنسور دوم 8 مگاپیکسل و آخرین سنسور 20 مگاپیکسل کیفیت دارد. این دوربین با همکاری شرکت لایکا ساخته شده است و همانطور که می‌دانیم این شرکت از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده در زمینه دوربین می‌باشد. تصاویر ثبت شده با این دوربین از کیفیت بسیار خوب و فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. دوربین سلفی این گوشی نیز با بهره گیری از یک سنسور 24 مگاپیکسلی تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. باتری گوشی هواوی میت 20 RS Porsche Design با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت وظیفه‌ی تامین انرژی الکتریکی دستگاه را برعهده دارد و کاربران می‌توانند این باتری را از طریق شارژ بی سیم شارژ نمایند.

تعمیر گوشی هواوی Mate 20 RS Porsche Design

از جمله خدمات مرکز تعمیرات موبایل 118 تعمیر گوشی هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین می‌باشد که با دقت فرآوان و با قیمتی مناسب انجام می‌شود. در این مجموعه پکیجی کامل از قطعات گوشی هواوی Mate 20 RS پورشه دیزاین با کیفیتی اصل وجود دارد که جهت تعویض قطعات معیوب از این قطعات استفاده می‌شود. کاربران لازم است جهت تعویض قطعات هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند تا از خرابی سایر قطعات دستگاه خود توسط افراد نابلد و غیرحرفه‌ای جلوگیری نمایند. در این مجموعهه تعمیرکاران در ابتدا به بررسی عیب دستگاه می‌پردازند و با اعلام هزینه به مشتریان جهت تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 RS Porsche Design

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Mate 20 RS Porsche Design را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزار آلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می رسد و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی هواوی Mate 20 RS Porsche Design موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.